Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Biologia dla klasy II gimnazjum : poradnik metodyczny

Authors:
Cichy, Danuta (1933- )
Żeber-Dzikowska, Ilona
Full title:
Biologia dla klasy II gimnazjum : poradnik metodyczny / Danuta Cichy, Ilona Żeber-Dzikowska
Publication Year:
2000
Publisher:
Bielsko-Biała : "Debit"
ISBN:
8371671172
Physical description:
208 s. : rys., tab. ; 21 cm
Notes:
Bibliogr
Subject:
Biologia - nauczanie - gimnazja - kl. 2 - rozkład materiału
Biologia - nauczanie - gimnazja - kl. 2
Genere / Form:
Książki
Poradniki dla nauczycieli
Sprawdziany i testy dla gimnazjów
Books
library suggestion
LDR 01038nam#a2200277#i#4500
001 3222400166732
003 OLSZT 005
005 20240125113740.8
008 040320s2000####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8371671172
041 0 # %a pol
080 % %a 372.857/.859::373.5
100 1 %a Cichy, Danuta %d (1933- ).
245 1 0 %a Biologia dla klasy II gimnazjum : %b poradnik metodyczny / %c Danuta Cichy, Ilona Żeber-Dzikowska.
260 %a Bielsko-Biała : %b "Debit", %c 2000.
300 %a 208 s. : %b rys., tab. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Biologia %x nauczanie %x gimnazja %x kl. 2 %x rozkład materiału
650 9 %a Biologia %x nauczanie %x gimnazja %x kl. 2
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
655 9 %a Sprawdziany i testy dla gimnazjów
700 1 # %a Żeber-Dzikowska, Ilona.
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400166732 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7167-117-2

Loanable items

Inventory number:
KG 153842
Call number:
W 153842 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form