Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Tolerancja.pl : materiały dla nauczycieli

Full title:
Tolerancja.pl : materiały dla nauczycieli / [red. merytor. Robert Chojnacki, Halina Wesołowska, Krystyna Zaufal]
Publication Year:
2002
Publisher:
Kraków : "Znak
ISBN:
8324002383
Publication series:
"Znak" dla Szkoły
Physical description:
104, [8] s. : il. ; 23 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz
Subject:
Tolerancja
Godzina wychowawcza
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Scenariusz zajęć
Co-authors:
Chojnacki, Robert. Redaktor
Wesołowska, Halina. Redaktor
Zaufal, Krystyna. Redaktor
Books
library suggestion
LDR 01119nam#a2200325#i#4500
001 3222400178593
003 OLSZT 005
005 20240125113758.6
008 040320s2002####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 103/2003
020 %a 8324002383
041 0 # %a pol
080 % %a 372.8:37.034:316.64
245 0 0 %a Tolerancja.pl : %b materiały dla nauczycieli / %c [red. merytor. Robert Chojnacki, Halina Wesołowska, Krystyna Zaufal].
260 %a Kraków : %b "Znak, %c 2002.
300 %a 104, [8] s. : %b il. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
490 1 %a "Znak" dla Szkoły
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Tolerancja
650 9 %a Godzina wychowawcza
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Chojnacki, Robert. %e Redaktor
700 1 # %a Wesołowska, Halina. %e Redaktor
700 1 # %a Zaufal, Krystyna. %e Redaktor
830 0 %a "Znak" dla Szkoły
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400178593 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-240-0238-3

Loanable items

Inventory number:
KG 157527
Call number:
W 157527 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form