Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Psychologia dla nauczycieli

LDR 05179cam#a2200733#i#4500
001 3222400186384
003 OLSZT 005
005 20240416200210.6
008 050110s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8371504217
040 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b pol %h eng
100 1 %a Fontana, David %d (1934- ).
245 1 0 %a Psychologia dla nauczycieli / %c David Fontana ; tł. [z ang.] Mateusz Żywicki.
260 %a Poznan : %b Zysk i S-ka, %c 1998.
300 %a 419 s. : %b wykr. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
520 8 %a Podręcznik psychologii wychowawczej.<li><b>Wczesne lata</b> - <font color=008080>wczesny rozwój społeczny</font> (style wychowawcze rodziców, terapia rodzinna, konflikt w rodzinie, konflikt szkoła-dom), <font color=008080>zabawa</font> (zabawa a uczenie się, sport, gry komputerowe)</li><li><b>Czynniki kognitywne a uczenie się</b> - <font color=008080>formowanie się pojęć a rozwój poznawczy</font>, <font color=008080>mowa</font> (rola nauczyciela, kompetencje językowe, język nauczyciela, zabawy językowe), <font color=008080>inteligencja</font> (pomiar, badanie, modele, testy, doskonalenie, badania nad bliźniętami), <font color=008080>kreatywność</font> (myślenie dywergencyjne, kreatywność a szkoła), <font color=008080>uczenie się</font> (teorie, warunki, czynniki afektywne, motywacja, pamięć, techniki uczenia się, ocenianie,
520 8 %a dziecko z problemami w uczeniu się)</li><li><b>Czynniki afektywne</b> - <font color=008080>osobowość</font> (temperament, cechy osobowości a uczenie się, różnice indywidualne, styl poznawczy, osobowość a motywacja, styl atrybucyjny, nastrój), <font color=008080>wartości a rozwój moralny</font> (problemy moralne, uczenie moralnego zachowania), <font color=008080>SELF</font> (definicja, teoria, pomiar, samoocena, dojrzałość self, dojrzała osobowość)</li><li><b>Społeczna interakcja, relacje nauczyciel-dziecko i osobowość nauczyciela</b> - <font color=008080>zachowanie społeczne a umiejętności społeczne</font> (konformizm, nonkonformizm, grupa rówieśnicza, role społeczne, przyjaźń, podgrupy w klasie, niewłaściwe przyjaźnie i nietowarzyskie dziecko, znęcanie się, dziecko lubiane, asertywność), <font color=008080>doradztwo edukacyjne</font> (proces doradczy, rola doradcy, doradztwo zawodowe, wychowanie seksualne),
520 8 %a <font color=008080>kierowanie klasą i jej kontrola</font> (problemy, modyfikacja zachowania, podejście ekobehawioralne, stosowanie kar, efektywne sankcje, prawo naturalnych konsekwencji, fizyczna konfrontacja, wagarowanie), <font color=008080>osobowość nauczyciela</font> (efektywność nauczyciela, bezpieczeństwo emocjonalne, postawy, style nauczyciela, stres nauczyciela).
650 9 %a Psychologia wychowawcza
650 9 %a Psychologia rozwojowa
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Terapia rodzinna
650 9 %a Pedagogika zabawy
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Wychowanie do wartości
650 9 %a Psychologia osobowości
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Wychowanie seksualne
650 9 %a Wagary
650 9 %a Stres zawodowy
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Konflikt rodzinny
650 9 %a Mowa
650 9 %a Rozwój psychiczny
650 9 %a Myślenie
650 9 %a Rozwój poznawczy
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Wychowawstwo
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Interakcje społeczne
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Psychokorekcja
650 9 %a Zachowanie
655 9 %a Podręczniki akademickie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Żywicki, Mateusz. %e Tłumacz
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400186384 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7150-421-7

Podręcznik psychologii wychowawczej.

  • Wczesne lata - wczesny rozwój społeczny (style wychowawcze rodziców, terapia rodzinna, konflikt w rodzinie, konflikt szkoła-dom), zabawa (zabawa a uczenie się, sport, gry komputerowe)
  • Czynniki kognitywne a uczenie się - formowanie się pojęć a rozwój poznawczy, mowa (rola nauczyciela, kompetencje językowe, język nauczyciela, zabawy językowe), inteligencja (pomiar, badanie, modele, testy, doskonalenie, badania nad bliźniętami), kreatywność (myślenie dywergencyjne, kreatywność a szkoła), uczenie się (teorie, warunki, czynniki afektywne, motywacja, pamięć, techniki uczenia się, ocenianie,

    dziecko z problemami w uczeniu się)

  • Czynniki afektywne - osobowość (temperament, cechy osobowości a uczenie się, różnice indywidualne, styl poznawczy, osobowość a motywacja, styl atrybucyjny, nastrój), wartości a rozwój moralny (problemy moralne, uczenie moralnego zachowania), SELF (definicja, teoria, pomiar, samoocena, dojrzałość self, dojrzała osobowość)
  • Społeczna interakcja, relacje nauczyciel-dziecko i osobowość nauczyciela - zachowanie społeczne a umiejętności społeczne (konformizm, nonkonformizm, grupa rówieśnicza, role społeczne, przyjaźń, podgrupy w klasie, niewłaściwe przyjaźnie i nietowarzyskie dziecko, znęcanie się, dziecko lubiane, asertywność), doradztwo edukacyjne (proces doradczy, rola doradcy, doradztwo zawodowe, wychowanie seksualne),

    kierowanie klasą i jej kontrola (problemy, modyfikacja zachowania, podejście ekobehawioralne, stosowanie kar, efektywne sankcje, prawo naturalnych konsekwencji, fizyczna konfrontacja, wagarowanie), osobowość nauczyciela (efektywność nauczyciela, bezpieczeństwo emocjonalne, postawy, style nauczyciela, stres nauczyciela).

  • Документи для позики

    Nr inwentarza-1-322:
    KG 161850
    Sygnatura-1-322:
    W 161850 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Документами можна користуватися лише в читальному залі

    Nr inwentarza-1-322:
    KG 148478
    Sygnatura-1-322:
    P 159.9 Informatorium. Czytelnia
    Stan fizyczny-1-322:
    nowa
    Obsługiwane agendy-1-322:
    Перегляньте список
    Lokalizacja-1-322:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр