Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją : poradnik dla rodziców

Autorzy:
Raymond, Sally
Tytuł pełny:
Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją : poradnik dla rodziców / Sally Raymond ; tłumaczenie Ewa Klimas-Kuchtowa
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Kielce : Jedność
ISBN:
8372247897
Opis fizyczny:
122 strony : rysunki ; 21 cm
Uwagi:
Zalecana lektura na stronach 119-120
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Nauka czytania
Nauka pisania
Wychowanie w rodzinie
Motywacja
Pamięć słuchowa
Pamięć wzrokowa
Wsparcie edukacyjne
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Ćwiczenia i zadania
Współtwórcy:
Klimas-Kuchtowa, Ewa. Tłumacz
Wydawnictwo Jedność. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03160cam#a2200577#i#4500
001 3222400191961
003 OLSZT 005
005 20240125113818.6
008 051205s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 16004/2005
020 %a 8372247897
040 %a WA M/GM %c WA M/GM %d WA M/ES %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h eng
046 %k 1997
080 % %a 372.41:372.45:159.922.7:37.018.1
100 1 %a Raymond, Sally. %e Autor
245 1 0 %a Jak pomóc dzieciom radzić sobie z dysleksją : %b poradnik dla rodziców / %c Sally Raymond ; tłumaczenie Ewa Klimas-Kuchtowa.
246 1 %i Tytuł oryginału: %a Helping children cope with dyslexia
260 %a Kielce : %b Jedność, %c 2004.
300 %a 122 strony : %b rysunki ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Rodzice
388 1 %a 1901-2000
388 1 %a 1989-2000
504 %a Zalecana lektura na stronach 119-120.
520 8 %a "Dysleksja oznacza trudności słowne lub językowe. Obejmuje m.in. mówienie, gramatykę, ujmowanie znaczenia i w dużym stopniu wiąże się z procesami pamięciowymi umysłu. Odkrycie dysleksji u własnego dziecka nie jest łatwe z uwagi na złożoność zjawiska. Książka S. Raymond ma w tym pomóc. Autorka ogólnie wyjaśnia przyczyny dysleksji i na konkretnych przykładach uczy rodziców rozpoznawać i rozumieć owe specyficzne trudności, a tym samym skutecznie wspierać dziecko w ich przezwyciężaniu. Dotyczy to zarówno jego funkcjonowania w domu rodzinnym, jak i poza nim, zwłaszcza współpracy ze szkołą i innymi placówkami zajmującymi się uczniami o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych. Poradnik zawiera również działania pomocowe oraz informacje o dostępnej w Polsce literaturze przedmiotu i instytucjach wspomagających dziecko dyslektyczne" [z okładki].
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauka czytania
650 9 %a Nauka pisania
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Motywacja
650 9 %a Pamięć słuchowa
650 9 %a Pamięć wzrokowa
650 9 %a Wsparcie edukacyjne
655 9 %a Poradnik
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Klimas-Kuchtowa, Ewa. %e Tłumacz
710 2 # %a Wydawnictwo Jedność. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400191961 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7224-789-7

"Dysleksja oznacza trudności słowne lub językowe. Obejmuje m.in. mówienie, gramatykę, ujmowanie znaczenia i w dużym stopniu wiąże się z procesami pamięciowymi umysłu. Odkrycie dysleksji u własnego dziecka nie jest łatwe z uwagi na złożoność zjawiska. Książka S. Raymond ma w tym pomóc. Autorka ogólnie wyjaśnia przyczyny dysleksji i na konkretnych przykładach uczy rodziców rozpoznawać i rozumieć owe specyficzne trudności, a tym samym skutecznie wspierać dziecko w ich przezwyciężaniu. Dotyczy to zarówno jego funkcjonowania w domu rodzinnym, jak i poza nim, zwłaszcza współpracy ze szkołą i innymi placówkami zajmującymi się uczniami o tzw. specjalnych potrzebach edukacyjnych. Poradnik zawiera również działania pomocowe oraz informacje o dostępnej w Polsce literaturze przedmiotu i instytucjach wspomagających dziecko dyslektyczne" [z okładki].

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 163543
Sygnatura:
W 163543 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 182849
Sygnatura:
W 182849 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz