Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Współczesna myśl pedagogiczna

library suggestion
LDR 01811nam#a2200469#i#4500
001 3222400196050
003 OLSZT 005
005 20240717204059.7
008 060304s2003####pl#||||g#||||||||#||pol#d
022 %a 1505-8441
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
041 0 # %a pol %b eng
080 % %a 37(082)
245 0 0 %a Współczesna myśl pedagogiczna / %c red. Nella Stolińska-Pobralska.
260 %a Łódź : %b Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, %c 2003.
300 %a 122 s. : %b tab. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, %x 1505-8441 ; %v 2003, 4
504 %a Bibliogr. przy artykułach.
546 %a Streszcz. artyk. w jęz. ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1918-1939
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Drama (pedagogika)
650 9 %a Uczniowie %x a rola społeczna
650 9 %a Postawy
650 9 %a Biblioterapia
650 9 %a Wychowanie estetyczne %x metody %x gimnazja
650 9 %a Sieroctwo
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Opieka społeczna
650 9 %a Kara (psychologia)
650 9 %a Pedagogika
651 9 %a Polska
655 9 %a Bajka i baśń %x psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Stolińska-Pobralska, Nella. %e Redakcja
830 0 %a Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Seria 2, Nauki Społeczne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400196050 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Loanable items

Inventory number:
KG 164178
Call number:
W 164178 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form