Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową

Full title:
Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową / red. Mariola Chomczyńska-Rubacha
Publication Year:
2007
Publisher:
Łódź : Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna
ISBN:
9788374052382
Physical description:
179, [1] s. : il. ; 24 cm
Subject:
Rola społeczna
Tożsamość płciowa
Gender
Kobieta
Mężczyzna
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Chomczyńska-Rubacha, Mariola (1957-2017). Redaktor
Books
library suggestion
LDR 01230cam#a2200277#i#4500
001 3222400225875
003 OLSZT 005
005 20240125113913.9
008 071217s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374052382
040 %a BYDG 24/ap %c BYDG 24/ap %d BYDG 24/MM %d BYDG 24/MSzs %e PNN %d OLSZT 005
080 % %a 159.922.1:396:316.64:316.66:37.015.4](082)
245 0 0 %a Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową / %c red. Mariola Chomczyńska-Rubacha.
260 %a Łódź : %b Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, %c 2007.
300 %a 179, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Rola społeczna
650 9 %a Tożsamość płciowa
650 9 %a Gender
650 9 %a Kobieta
650 9 %a Mężczyzna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Chomczyńska-Rubacha, Mariola %d (1957-2017). %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400225875 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7405-238-2

Loanable items

Inventory number:
KG 166591
Call number:
W 166591 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form