Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej

Autorzy:
Kowal-Orczykowska, Anna
Tytuł pełny:
W niewoli reklamy? : percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej / Anna Kowal-Orczykowska
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788373089310
Opis fizyczny:
238 s., [5] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Reklama prasowa
Stylistyka
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01066nam#a2200277#i#4500
001 3222400236287
003 OLSZT 005
005 20240125113929.0
008 081124s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788373089310
040 %a WA N %c WA N
080 % %a 659.1:050+070:81'27:159.947:316.64
100 1 %a Kowal-Orczykowska, Anna.
245 1 0 %a W niewoli reklamy? : %b percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej / %c Anna Kowal-Orczykowska.
260 %a Kraków : %b Impuls, %c 2007.
300 %a 238 s., [5] s. tabl. kolor. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Reklama prasowa
650 9 %a Stylistyka
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400236287 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7308-931-0

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 167963
Sygnatura:
W 167963 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz