Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Автори:
Naprawa, Renata
Maternicka, Kornela
Tanajewska, Alicja
Повна назва:
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska
Дата публікації:
2008
Видавець:
Gdańsk : Harmonia
ISBN:
9788371342363
Фізичний опис:
117, [3] strony : tabele ; 24 cm
Видання:
Wydanie 2
Зауваження:
Na okładce: klasy I-III
Bibliografia,netografia na stronach 115-117
Тема:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Oceny szkolne
Ćwiczenia i zadania
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Співавтори:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Книга
пропозиція бібліотеки
LDR 03126cam#a2200577#i#4500
001 3222400240915
003 OLSZT 005
005 20240125113935.1
008 090218s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371342363
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2007
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : %b dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym / %c Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska.
250 %a Wydanie 2.
260 %a Gdańsk : %b Harmonia, %c 2008.
300 %a 117, [3] strony : %b tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 1.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 2.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 3.
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
388 1 %a 2001-
500 %a Na okładce: klasy I-III.
504 %a Bibliografia,netografia na stronach 115-117.
520 8 %a Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci <i>Porusz umysł</i> Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Christophera i Marianny Knillów.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Maternicka, Kornela. %e Autor
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400240915 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-236-3

Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci Porusz umysł Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Christophera i Marianny Knillów.

Документами можна користуватися лише в читальному залі

Nr inwentarza-1-322:
S 12584
Sygnatura-1-322:
P 371.214.14::376 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny-1-322:
nowa
Obsługiwane agendy-1-322:
Перегляньте список
Lokalizacja-1-322:
Lokalizacja
Dostępny

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр