Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej)

Authors:
Naprawa, Renata
Maternicka, Kornela
Tanajewska, Alicja
Full title:
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska
Publication Year:
2007
Publisher:
Gdańsk : Harmonia
ISBN:
9788371342370
Physical description:
104 strony : tabele ; 24 cm
Notes:
Bibliografia, netografia na stronach 101-103
Subject:
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Ćwiczenia i zadania
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Co-authors:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02856cam#a2200541#i#4500
001 3222400240927
003 OLSZT 005
005 20240125113935.5
008 090218s2007####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371342370
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2007
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : %b dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej) / %c Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska.
260 %a Gdańsk : %b Harmonia, %c 2007.
300 %a 104 strony : %b tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Psycholodzy
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 4.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 5.
385 %m Poziom nauczania %a Klasa 6.
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 101-103.
520 8 %a Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci <i>Porusz umysł</i> Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Knillów.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Maternicka, Kornela. %e Autor
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400240927 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-237-0

Program nauczania uczniów z niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym. Wykorzystano w nim Metodę Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, kinezjologię edukacyjną Paula Dennisona, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, zabawy z chustą według Anny Wasilak, program ogólnorozwojowy dla dzieci Porusz umysł Doroty Friedel-Rudzińskiej, metodę ruchu Rudolfa Labana, metodę Knillów.

Items available on-site only

Inventory number:
S 12585
Call number:
P 371.214.14::376 Informatorium. Czytelnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form