Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętności polskich gimnazjalistów : pomiar, wyniki, zadania testowe z komentarzami : praca zbiorowa

Tytuł pełny:
Umiejętności polskich gimnazjalistów : pomiar, wyniki, zadania testowe z komentarzami : praca zbiorowa / pod red. Michała Federowicza
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii PAN
ISBN:
9788373881549
Opis fizyczny:
291, [1] s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
U góry okł.: Badanie PISA
Temat:
Egzaminy gimnazjalne
PISA (badanie)
Gimnazja
Efektywność nauczania
Metody badawcze
Uczniowie gimnazjów
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Federowicz, Michał. Redaktor
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02013cam#a2200325#i#4500
001 3222400241508
003 OLSZT 005
005 20240125113936.5
008 090225s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788373881549
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
080 % %a 371.27:371.263
245 0 0 %a Umiejętności polskich gimnazjalistów : %b pomiar, wyniki, zadania testowe z komentarzami : praca zbiorowa / %c pod red. Michała Federowicza.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, %c 2008.
300 %a 291, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
500 %a U góry okł.: Badanie PISA.
520 2 %a Celem publikacji jest pokazanie podejścia do tworzenia i interpretowania testów umiejętności opracowanych w międzynarodowym programie badawczym PISA. W pierwszej części książki przedstawiono teoretyczną strukturę pomiaru w każdej z dziedzin (nauki przyrodnicze i humanistyczne) omawiając także wyniki badań w gimnazjach oraz wpływ statusu społeczno-ekonomicznego gimnazjalistów na wyniki w testach. W części drugiej przedstawiona jest duża liczba przykładowych zadań wraz ze wskazaniem rozwijanych przez nie umiejętności oraz sugestią odnośnie wzbogacania sposobów pracy nauczyciela z uczniem.
650 9 %a Egzaminy gimnazjalne
650 9 %a PISA (badanie)
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Federowicz, Michał. %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400241508 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7388-154-9

Celem publikacji jest pokazanie podejścia do tworzenia i interpretowania testów umiejętności opracowanych w międzynarodowym programie badawczym PISA. W pierwszej części książki przedstawiono teoretyczną strukturę pomiaru w każdej z dziedzin (nauki przyrodnicze i humanistyczne) omawiając także wyniki badań w gimnazjach oraz wpływ statusu społeczno-ekonomicznego gimnazjalistów na wyniki w testach. W części drugiej przedstawiona jest duża liczba przykładowych zadań wraz ze wskazaniem rozwijanych przez nie umiejętności oraz sugestią odnośnie wzbogacania sposobów pracy nauczyciela z uczniem.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 168409
Sygnatura:
W 168409 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 174580
Sygnatura:
W 174580 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz