Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paradygmaty współczesnej dydaktyki

Tytuł pełny:
Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Majki Łojko
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788375870473
Opis fizyczny:
556 s. : il. ; 24 cm
Temat:
Teoria nauczania
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Hurło, Lucyna. Redaktor
Klus-Stańska, Dorota. Redaktor
Łojko, Majka. Redaktor
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00846nam#a2200241#i#4500
001 3222400242995
003 OLSZT 005
005 20240125113938.4
008 090401s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788375870473
040 %a WR U/jlk %c WR U/jlk %d WR U/bk %d WR U/AKAs
080 % %a 371.3
245 0 0 %a Paradygmaty współczesnej dydaktyki / %c pod red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Majki Łojko.
260 %a Kraków : %b Impuls, %c 2009.
300 %a 556 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Teoria nauczania
700 1 # %a Hurło, Lucyna. %e Redaktor
700 1 # %a Klus-Stańska, Dorota. %e Redaktor
700 1 # %a Łojko, Majka. %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400242995 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7587-047-3

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 168487
Sygnatura:
P 371.3 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz