Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętności językowe dziecka kończącego edukację wczesnoszkolną

Autorzy:
Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna
Tytuł pełny:
Umiejętności językowe dziecka kończącego edukację wczesnoszkolną / Katarzyna Borawska
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Białystok : Trans Humana
ISBN:
8389190281
Opis fizyczny:
327 s. : faks., rys., tab., wykr. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Język polski - nauczanie początkowe - efektywność - Polska - 21 w.
Język dziecka
Mowa
Rozwój psychiczny
Językoznawstwo
Język polski
Uczniowie klas początkowych
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02073cam#a2200361#i#4500
001 3222400245383
003 OLSZT 005
005 20240125113941.8
008 090527s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8389190281
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol
080 % %a 372.46:159.922.7](438)"2001/...":81-11
100 1 %a Borawska-Kalbarczyk, Katarzyna.
245 1 0 %a Umiejętności językowe dziecka kończącego edukację wczesnoszkolną / %c Katarzyna Borawska.
260 %a Białystok : %b Trans Humana, %c 2004.
300 %a 327 s. : %b faks., rys., tab., wykr. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Książka zawiera wyniki badań rozwoju umiejętności językowych dziecka kończącego trzecią klasę szkoły podstawowej. W części teoretycznej omówiono: istotę i funkcje języka, teorię rozwoju języka, językową aktywność twórczą dziecka, pisaną i mówioną odmianę języka, społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju języka, wpływ środowiska szkolnego na rozwój języka dziecka. W części empirycznej analizowano język dzieci pod względem: środowiska, z jakiego pochodzą, statusu socjoedukacyjnego rodzin, płci dziecka, lokalizacji szkoły. Przedstawiono także opinie nauczycieli na temat rozwoju i wspierania języka dziecka.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Język polski %x nauczanie początkowe %x efektywność %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Mowa
650 9 %a Rozwój psychiczny
650 9 %a Językoznawstwo
650 9 %a Język polski
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400245383 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89190-28-1

Książka zawiera wyniki badań rozwoju umiejętności językowych dziecka kończącego trzecią klasę szkoły podstawowej. W części teoretycznej omówiono: istotę i funkcje języka, teorię rozwoju języka, językową aktywność twórczą dziecka, pisaną i mówioną odmianę języka, społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju języka, wpływ środowiska szkolnego na rozwój języka dziecka. W części empirycznej analizowano język dzieci pod względem: środowiska, z jakiego pochodzą, statusu socjoedukacyjnego rodzin, płci dziecka, lokalizacji szkoły. Przedstawiono także opinie nauczycieli na temat rozwoju i wspierania języka dziecka.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 168772
Sygnatura:
W 168772 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz