Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Razem damy sobie radę! : w drodze do zintegrowanego społeczeństwa

Authors:
Chodkowska, Maria
Full title:
Razem damy sobie radę! : w drodze do zintegrowanego społeczeństwa / Maria Chodkowska
Publication Year:
2009
Publisher:
Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN:
9788302102394
Publication series:
Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
Physical description:
151, [1] s. ; 24 cm
Notes:
Bibliogr
Subject:
Kształcenie integracyjne
Nauczanie początkowe
Wychowanie przedszkolne
Diagnoza pedagogiczna
Drama (pedagogika)
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Dziecko niedostosowane społecznie
Dziecko przewlekle chore
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. pbl
Books
library suggestion
LDR 02507nam#a2200409#i#4500
001 3222400252546
003 OLSZT 005
005 20240215200130.8
008 091112s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788302102394
040 %a RZESZ 005 %c RZESZ 005 %e PNN %d RZESZ 005 %d RZESZ 005
041 0 # %a pol
080 % %a 37.043.2:372.4:372.3
100 1 %a Chodkowska, Maria.
245 1 0 %a Razem damy sobie radę! : %b w drodze do zintegrowanego społeczeństwa / %c Maria Chodkowska.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 2009.
300 %a 151, [1] s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Tytuły rozdz.: 1. Od teorii i praktyki integracyjnej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. 2. Środowisko edukacyjne a szanse integracji. 3. Tworzenie zintegrowanej grupy edukacyjnej w kontekście segregacyjnych warunków społeczeństwa. 4. O problemach współpracy nauczycieli z rodzicami. 5. O wyrównywaniu szans integracyjnych (integracja uczniów niepełnosprawnych, przewlekle chorych, z zaburzeniami emocjonalnymi, obciążonych problemami środowiska rodzinnego). 6. Diagnozowanie trudności integracyjnych dzieci z obciążeniami biologicznymi i środowiskowymi. 7. Wykorzystanie dramy we wspieraniu wychowania integracyjnego (kształtowanie empatii, tolerancji, samooceny, rozwijanie komunikacji, łagodzenie lęków przed odmiennością, przeciwdziałanie agresji). 8. Podmiotowość nauczyciela w integrowanej społeczności uczniowskiej.
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Drama (pedagogika)
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Dziecko przewlekle chore
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e pbl
830 0 %a Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400252546 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-02-10239-4

Tytuły rozdz.: 1. Od teorii i praktyki integracyjnej w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. 2. Środowisko edukacyjne a szanse integracji. 3. Tworzenie zintegrowanej grupy edukacyjnej w kontekście segregacyjnych warunków społeczeństwa. 4. O problemach współpracy nauczycieli z rodzicami. 5. O wyrównywaniu szans integracyjnych (integracja uczniów niepełnosprawnych, przewlekle chorych, z zaburzeniami emocjonalnymi, obciążonych problemami środowiska rodzinnego). 6. Diagnozowanie trudności integracyjnych dzieci z obciążeniami biologicznymi i środowiskowymi. 7. Wykorzystanie dramy we wspieraniu wychowania integracyjnego (kształtowanie empatii, tolerancji, samooceny, rozwijanie komunikacji, łagodzenie lęków przed odmiennością, przeciwdziałanie agresji). 8. Podmiotowość nauczyciela w integrowanej społeczności uczniowskiej.

Loanable items

Inventory number:
KG 169339
Call number:
W 169339 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form