Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko z ADHD w klasie : planowanie pracy dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi

Autorzy:
Strichart, Stephen S. (1939- )
Mangrum, Charles T. (1938- )
Tytuł pełny:
Dziecko z ADHD w klasie : planowanie pracy dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi / Stephen S. Strichart, Charles T. Mangrum II ; przekł. Sylwia Pikiel
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN:
9788374892094
Seria:
Biblioteka Wychowawcy
Opis fizyczny:
274, [1] s. : il. ; 24 cm
Temat:
Nauczanie - metody
Dziecko z ADHD
Psychologia dziecka
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Podręcznik
Współtwórcy:
Pikiel, Sylwia. Tłumacz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02005nam#a2200361#i#4500
001 3222400252755
003 OLSZT 005
005 20240125113952.4
008 091118s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 12582/2009
020 %a 9788374892094
040 %a WA N %c WA N
041 0 # %a pol %h eng
080 % %a 371.3:159.922.7:616.8-053.2](07)
100 1 %a Strichart, Stephen S. %d (1939- ).
245 1 0 %a Dziecko z ADHD w klasie : %b planowanie pracy dzieci z zaburzeniami koncentracji uwagi / %c Stephen S. Strichart, Charles T. Mangrum II ; przekł. Sylwia Pikiel.
246 1 %i Tyt. oryg.: %a Teaching learning strategies and study skills to students with learning disabilities, attention deficit disorders, or special needs, %f 2002
260 %a Gdańsk ; %a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2009.
300 %a 274, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Biblioteka Wychowawcy
520 2 %a Tytuły rozdziałów: 1. Zapamiętywanie informacji. 2. Czytanie podręczników i robienie notatek. 3. Interpretacja pomocy graficznych. 4. Robienie notatek na lekcji. 4. Efektywne wykorzystanie czasu i miejsca przeznaczonego na naukę. 6. Przygotowywanie się do sprawdzianów i zdawanie ich. 7. Korzystanie z materiałów pomocniczych. 8. Pisanie referatów. 9. Wymawianie długich wyrazów. 10. Wyszukiwanie myśli przewodnich. 11. Uczenie się znaczenia słów. 12. Pisowania nowych wyrazów.
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Psychologia dziecka
655 9 %a Podręcznik
658 %a Psychologia
700 1 # %a Mangrum, Charles T. %d (1938- ).
700 1 # %a Pikiel, Sylwia. %e Tłumacz
830 0 %a Biblioteka Wychowawcy - Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400252755 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7489-209-4

Tytuły rozdziałów: 1. Zapamiętywanie informacji. 2. Czytanie podręczników i robienie notatek. 3. Interpretacja pomocy graficznych. 4. Robienie notatek na lekcji. 4. Efektywne wykorzystanie czasu i miejsca przeznaczonego na naukę. 6. Przygotowywanie się do sprawdzianów i zdawanie ich. 7. Korzystanie z materiałów pomocniczych. 8. Pisanie referatów. 9. Wymawianie długich wyrazów. 10. Wyszukiwanie myśli przewodnich. 11. Uczenie się znaczenia słów. 12. Pisowania nowych wyrazów.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 169364
Sygnatura:
W 169364 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz