Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zobaczyć świat : projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego

Autorzy:
Fojkis, Aldona
Tytuł pełny:
Zobaczyć świat : projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego / Aldona Fojkis
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Łódź : Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna
ISBN:
9788374054836
Opis fizyczny:
232 strony : ilustracje ; 21 cm
Zawartość:
Część pierwsza. Pedagogika społeczna i szkolnictwo specjalne wobec ucznia niewidomego.
Część druga. Specyfika percepcji świata przez ludzi niewidomych i słabo widzących.
Część trzecia. Praktyczne zastosowanie zjawiska kompensacji.
Część czwarta. Widzenie skórne

Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 216-220
Temat:
Dziecko niewidome
Dziecko niedowidzące
Pedagogika społeczna
Psychologia społeczna
Szkolnictwo specjalne
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Literaturoznawstwo
Językoznawstwo
Historia
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Opracowanie
Raport z badań
Scenariusz zajęć
Współtwórcy:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź). Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02824cam#a2200553#i#4500
001 3222400256292
003 OLSZT 005
005 20240125113957.3
008 100215s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374054836
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2009
080 % %a 376.32:372.881.116.21::376
100 1 %a Fojkis, Aldona. %e Autor
245 1 0 %a Zobaczyć świat : %b projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego / %c Aldona Fojkis.
260 %a Łódź : %b Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna, %c 2009.
300 %a 232 strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne
385 %a Nauczyciele
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 216-220.
505 0 # %a Część pierwsza. Pedagogika społeczna i szkolnictwo specjalne wobec ucznia niewidomego.<br>Część druga. Specyfika percepcji świata przez ludzi niewidomych i słabo widzących.<br>Część trzecia. Praktyczne zastosowanie zjawiska kompensacji.<br>Część czwarta. Widzenie skórne.
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Dziecko niedowidzące
650 9 %a Pedagogika społeczna
650 9 %a Psychologia społeczna
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
655 9 %a Opracowanie
655 9 %a Raport z badań
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Językoznawstwo
658 %a Historia
710 2 # %a Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna (Łódź). %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400256292 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 1 %u https://libra.ibuk.pl/reader/zobaczyc-swiat-praca-z-uczniem-niewidomym-na-lekcjach-jezyka-aldona-fojkis-93731 %y Książka dostępna również w wersji elektronicznej na platformie IBUK Libra. Zapraszamy do Wypożyczalni po kod dostępu.
920 %a ISBN 978-83-7405-483-6

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 169742
Sygnatura:
W 169742 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 182835
Sygnatura:
W 182835 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz