Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

W poszukiwaniu nowoczesnej koncepcji podręcznika szkolnego

Tytuł pełny:
W poszukiwaniu nowoczesnej koncepcji podręcznika szkolnego / pod red. Jolanty Rodzoś i Pawła Wojtanowicza
Rok wydania:
cop.2009
Wydawca:
Lublin : Polskie Towarzystwo Geograficzne : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
ISBN:
9788392830603
Opis fizyczny:
295 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang. przy art
Temat:
Podręcznik
Szkoły
Polska
Edukacja i pedagogika
Historia
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Rodzoś, Jolanta. Redaktor
Wojtanowicz, Paweł. Redaktor
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01649nam#a2200361#i#4500
001 3222400259331
003 OLSZT 005
005 20240125114001.6
008 100421s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788392830603
040 %a WA N %c WA N
041 0 # %a pol %b eng
080 % %a 37.091.64(438)"1989/..."
245 0 0 %a W poszukiwaniu nowoczesnej koncepcji podręcznika szkolnego / %c pod red. Jolanty Rodzoś i Pawła Wojtanowicza.
260 %a Lublin : %b Polskie Towarzystwo Geograficzne : %b Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, %c cop.2009.
300 %a 295 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Tytuy części: I. Podręcznik szkolny we współczesnym systemie edukacyjnym. II. Podręczniki przedmiotowe wobec potrzeb współczesnej edukacji. III. Funkcje podręczników szkolnych. IV. Problemy doboru treści we współczesnych podręcznikach szkolnych. V. Problemy oceny i wyboru podręcznika szkolnego. VI. Podręczniki przedmiotowe w opinii użytkowników. VII. Obudowa dydaktyczna podręcznika uczniowskiego.
546 %a Streszcz. ang. przy art.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Podręcznik
650 9 %a Szkoły
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
700 1 # %a Rodzoś, Jolanta. %e Redaktor
700 1 # %a Wojtanowicz, Paweł. %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400259331 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-928306-0-3

Tytuy części: I. Podręcznik szkolny we współczesnym systemie edukacyjnym. II. Podręczniki przedmiotowe wobec potrzeb współczesnej edukacji. III. Funkcje podręczników szkolnych. IV. Problemy doboru treści we współczesnych podręcznikach szkolnych. V. Problemy oceny i wyboru podręcznika szkolnego. VI. Podręczniki przedmiotowe w opinii użytkowników. VII. Obudowa dydaktyczna podręcznika uczniowskiego.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 169899
Sygnatura:
W 169899 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz