Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoretyczne i praktyczne aspekty terapii pedagogicznej osób z niepełnosprawnością

LDR 03643cam#a2200577#i#4500
001 3222400265220
003 OLSZT 005
005 20240416200100.4
008 101001s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788372715234
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
245 0 0 %a Teoretyczne i praktyczne aspekty terapii pedagogicznej osób z niepełnosprawnością / %c pod red. Barbary Oszustowicz, Viktora Lechty.
260 %a Kraków : %b Uniwersytet Pedagogiczny, %c 2009.
300 %a 202, [3] s. : %b il. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. przy pracach.
520 2 %a Zawiera prace: Terapia psychopedagogiczna jako wyraz kompleksowego podejścia rewalidacyjnego ; Koncepcje terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się ; Metody, techniki i zasady terapii logopedycznej ; Strategie przygotowawcze do wprowadzania systemów komunikacji alternatywnej i wspomagającej w ramach terapii logopedycznej (AAC) ; Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych dzieci sześcioletnich z deficytami rozwojowymi ; Rozwijanie świadomości fonologicznej dziecka niesłyszącego ; Wychowanie słuchowe dzieci z wadą słuchu ; Podmiotowość w terapii pedagogicznej uzdolnionych uczniów z wadą słuchu ; Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej ; Wspieranie rozwoju umiejętności komunikacyjnych uczniów z głębszą niepełnosprawnością intelektualną ; Kinezjologia edukacyjna - kontrowersyjna metoda terapii ; Muzykoterapia w służbie terapii pedagogicznej dzieci z niepełnosprawnością ; Sztuka w pracy terapeutycznej z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Praca z dzieckiem agresywnym ; Zasady projektowania zindywidualizowanego programu edukacji o charakterze edukacyjno-terapeutycznym dla uczniów z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi.
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne %x psychoterapia
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Logopedia
650 9 %a Komunikacja wspomagająca
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Metoda Sherborne
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne umysłowo %x a komunikacja społeczna
650 9 %a Kinezjologia edukacyjna
650 9 %a Dziecko niepełnosprawne umysłowo %x psychoterapia
650 9 %a Muzykoterapia
650 9 %a Arteterapia
650 9 %a Indywidualny tok nauki
650 9 %a Agresywność %x zwalczanie
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Fonologia
650 9 %a Język polski
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Integracja percepcyjno-motoryczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Oszustowicz, Barbara Maria. %e Redaktor
700 1 # %a Lechta, Viktor. %e Redaktor
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400265220 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7271-523-4

Zawiera prace: Terapia psychopedagogiczna jako wyraz kompleksowego podejścia rewalidacyjnego ; Koncepcje terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się ; Metody, techniki i zasady terapii logopedycznej ; Strategie przygotowawcze do wprowadzania systemów komunikacji alternatywnej i wspomagającej w ramach terapii logopedycznej (AAC) ; Stymulowanie umiejętności komunikacyjnych dzieci sześcioletnich z deficytami rozwojowymi ; Rozwijanie świadomości fonologicznej dziecka niesłyszącego ; Wychowanie słuchowe dzieci z wadą słuchu ; Podmiotowość w terapii pedagogicznej uzdolnionych uczniów z wadą słuchu ; Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej ; Wspieranie rozwoju umiejętności komunikacyjnych uczniów z głębszą niepełnosprawnością intelektualną ; Kinezjologia edukacyjna - kontrowersyjna metoda terapii ; Muzykoterapia w służbie terapii pedagogicznej dzieci z niepełnosprawnością ; Sztuka w pracy terapeutycznej z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych ; Praca z dzieckiem agresywnym ; Zasady projektowania zindywidualizowanego programu edukacji o charakterze edukacyjno-terapeutycznym dla uczniów z różnymi dysfunkcjami rozwojowymi.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 170351
Sygnatura:
W 170351 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny
Nr inwentarza:
KG 170688
Sygnatura:
W 170688 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz