Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój dziecka w przedszkolu : stymulujące wartości wybranych systemów edukacyjnych

Autorzy:
Sikorska, Iwona (1960- )
Tytuł pełny:
Rozwój dziecka w przedszkolu : stymulujące wartości wybranych systemów edukacyjnych / Iwona Sikorska
Rok wydania:
cop.2010
Wydawca:
Kraków : Uniwersytet Jagielloński
ISBN:
9788323328889
Opis fizyczny:
186, [1] s., [6] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Wychowanie przedszkolne
Metoda Montessori
Pedagogika waldorfska
Dziecko w wieku przedszkolnym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01650cam#a2200313#i#4500
001 3222400267971
003 OLSZT 005
005 20240125114014.3
008 101125s2010####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323328889
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Sikorska, Iwona %d (1960- ).
245 1 0 %a Rozwój dziecka w przedszkolu : %b stymulujące wartości wybranych systemów edukacyjnych / %c Iwona Sikorska.
260 %a Kraków : %b Uniwersytet Jagielloński, %c cop.2010.
300 %a 186, [1] s., [6] s. tabl. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 2 %a Książka omawia rolę, jaką w rozwoju dziecka odgrywa wybrany system edukacyjny. Autorka porównuje interakcje trzech różniących się ideologią i prezentujących odmienne modele wychowania systemów: montessoriański, waldorfski i standardowy, z procesem rozwoju dziecka w okresie średniego dzieciństwa.
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
650 9 %a Metoda Montessori
650 9 %a Pedagogika waldorfska
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400267971 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-233-2888-9

Książka omawia rolę, jaką w rozwoju dziecka odgrywa wybrany system edukacyjny. Autorka porównuje interakcje trzech różniących się ideologią i prezentujących odmienne modele wychowania systemów: montessoriański, waldorfski i standardowy, z procesem rozwoju dziecka w okresie średniego dzieciństwa.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 170571
Sygnatura:
W 170571 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz