Скопіюйте офіційний опис у буфер обміну
LDR
02170nam#a2200349#i#4500
001
3222400279246
003
OLSZT 005
005
20240304200112.3
008
110621s2010####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020
%a 9788322931738
040
%a WA N %c WA N
041
0
#
%a pol %b eng
245
0
0
%a Przestrzenie komunikowania / %c pod red. Igora Borkowskiego i Kariny Stasiuk-Krajewskiej.
260
%a Wrocław : %b Uniwersytet Wrocławski, %c 2010.
300
%a 234, [2] s. : %b il. ; %c 23 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Acta Universitatis Wratislaviensis, %x 0239-6661 ; %v no 3307.
490
1
%a Dziennikarstwo i Media, %x 2082-8322 ; %v 1.
520
2
%a Zawiera m.in.: Media - antropologia, socjologia, "fakty prasowe", kultura konwergencji (kultura uczestnictwa), praktyki komunikacyjne, odbiór, użytkowanie, koncepcje, badania (stan obecny, Polska), tabloidyzacja (korzenie, prymitywizacja kultury), komunikowanie polityczne (blogi), telewizja (gatunki), edukacja medialna ; Narracja religijna - w popkulturze, chrześcijańska, sloganowość, komunikatywność, Internet (przekazy chrześcijańskie - "ściany modlitw", witryny protestanckie) ; Prasa (polska) - obcy kapitał (Hersant Robert, Passauer Neue Presse, Orkla Media), dzienniki regionalne (duopol), ekonomiczna niezależność, specjalizacja, debiuty, media wewnątrzzakonne ; Dziennikarstwo alternatywne (granice) ; Indymedia (media społeczne zaangażowane) - peer-to-peer, historia, misja, wartości, odbiorcy, komunikat prasowy (media relations) ; Inżynieria multimedialno-internetowa.
546
%a Streszcz. ang. przy pracach.
650
9
%a Dziennikarstwo
650
9
%a Medioznawstwo
650
9
%a Środki masowego przekazu
651
9
%a Polska
658
%a Media i komunikacja społeczna
700
1
#
%a Borkowski, Igor. %e Redaktor
700
1
#
%a Stasiuk-Krajewska, Karina. %e Redaktor
830
0
%a Acta Universitatis Wratislaviensis %v nr 3307
830
0
%a Dziennikarstwo i Media %v 1
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400279246 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a 978-83-229-3173-8
Zawiera m.in.: Media - antropologia, socjologia, "fakty prasowe", kultura konwergencji (kultura uczestnictwa), praktyki komunikacyjne, odbiór, użytkowanie, koncepcje, badania (stan obecny, Polska), tabloidyzacja (korzenie, prymitywizacja kultury), komunikowanie polityczne (blogi), telewizja (gatunki), edukacja medialna ; Narracja religijna - w popkulturze, chrześcijańska, sloganowość, komunikatywność, Internet (przekazy chrześcijańskie - "ściany modlitw", witryny protestanckie) ; Prasa (polska) - obcy kapitał (Hersant Robert, Passauer Neue Presse, Orkla Media), dzienniki regionalne (duopol), ekonomiczna niezależność, specjalizacja, debiuty, media wewnątrzzakonne ; Dziennikarstwo alternatywne (granice) ; Indymedia (media społeczne zaangażowane) - peer-to-peer, historia, misja, wartości, odbiorcy, komunikat prasowy (media relations) ; Inżynieria multimedialno-internetowa.