Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel i uczeń w wybranych systemach penitencjarnych Europy Środkowej

Autorzy:
Widelak, Dariusz ( -2011)
Tytuł pełny:
Nauczyciel i uczeń w wybranych systemach penitencjarnych Europy Środkowej / Dariusz Widelak
Rok wydania:
2011
Wydawca:
Opole : Uniwersytet Opolski
ISBN:
9788373954304
Seria:
Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, 1233-6408 ; nr 447.
Opis fizyczny:
413 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. - Indeks
Streszcz. ang., czes., niem
Temat:
Pedagogika penitencjarna
Szkoły przywięzienne
Czechy
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01837nam#a2200325#i#4500
001 3222400283410
003 OLSZT 005
005 20240125114036.0
008 111214s2011####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788373954304
040 %a WA N %c WA N
041 0 # %a pol %b cze %b eng %b ger
100 1 %a Widelak, Dariusz %d ( -2011).
245 1 0 %a Nauczyciel i uczeń w wybranych systemach penitencjarnych Europy Środkowej / %c Dariusz Widelak.
260 %a Opole : %b Uniwersytet Opolski, %c 2011.
300 %a 413 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, %x 1233-6408 ; %v nr 447.
504 %a Bibliogr. - Indeks.
520 2 %a Zawiera m.in.: Szkoły przywięzienne - w systemie penitencjarnym, resocjalizacja (konteksty), europejskie standardy, wizerunek i wizyjność, nauczyciele (introspekcja, umiejętności interakcyjne, profesjonalizm zawodowy, model Anny Krefft), uczniowie (mechanizmy defrustracyjne, autoocena, poziom adaptacji do nauki) ; Szkolnictwo przywięzienne w zakładach penitencjarnych (Polska, Niemcy, Czechy) - podstawy prawne, organizacja nauczania ; Edukacja więzienna (Europa Środkowa) - reformy (Polska), wielowymiarowość (Niemcy), edukacyjny progres (Czechy) ; Izolacja penitencjarna (rzeczywistość, wizja, wymiary edukacyjne).
546 %a Streszcz. ang., czes., niem.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagogika penitencjarna
650 9 %a Szkoły przywięzienne
651 9 %a Czechy
658 %a Socjologia i społeczeństwo
830 0 %a Studia i Monografie - Uniwersytet Opolski %v nr 447
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400283410 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7395-430-4

Zawiera m.in.: Szkoły przywięzienne - w systemie penitencjarnym, resocjalizacja (konteksty), europejskie standardy, wizerunek i wizyjność, nauczyciele (introspekcja, umiejętności interakcyjne, profesjonalizm zawodowy, model Anny Krefft), uczniowie (mechanizmy defrustracyjne, autoocena, poziom adaptacji do nauki) ; Szkolnictwo przywięzienne w zakładach penitencjarnych (Polska, Niemcy, Czechy) - podstawy prawne, organizacja nauczania ; Edukacja więzienna (Europa Środkowa) - reformy (Polska), wielowymiarowość (Niemcy), edukacyjny progres (Czechy) ; Izolacja penitencjarna (rzeczywistość, wizja, wymiary edukacyjne).

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 172369
Sygnatura:
P 376.5 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz