Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czytanie z innym : etyka, lektura, dydaktyka

Autorzy:
Koziołek, Krystyna
Tytuł pełny:
Czytanie z innym : etyka, lektura, dydaktyka / Krystyna Koziołek
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Katowice : Uniwersytet Śląski
ISBN:
8322615159
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 2393
Opis fizyczny:
164, [4] strony : errata ; 20 cm
Zawartość:
Przymus lektury ; Sytuacje dydaktyczne ; Przebudzenia ; Zazdrość i lektura ; Przyjemności narcystyczne ; Powtarzanie a rozkosz różnicowania
Uwagi:
Bibliografia na stronach 154-158. Indeks
Streszczenie angielskie i francuskie
Temat:
Czytelnictwo
Literatura
Wpływ i recepcja
Nauczanie
Lektura szkolna
Język polski (przedmiot szkolny)
Literaturoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02236cam#a2200457#i#4500
001 3222400285435
003 OLSZT 005
005 20240125114038.5
008 130306s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %z 8322615159
040 %a KAT U/ES %c KAT U/ES %d KAT U/TK %d WR O/djas %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng %b fre
046 %k 2006
100 1 %a Koziołek, Krystyna.
245 1 0 %a Czytanie z innym : %b etyka, lektura, dydaktyka / %c Krystyna Koziołek.
260 %a Katowice : %b Uniwersytet Śląski, %c 2006.
300 %a 164, [4] strony : %b errata ; %c 20 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x 0208-6336 ; %v nr 2393
504 %a Bibliografia na stronach 154-158. Indeks.
505 8 # %a Przymus lektury ; Sytuacje dydaktyczne ; Przebudzenia ; Zazdrość i lektura ; Przyjemności narcystyczne ; Powtarzanie a rozkosz różnicowania.
520 8 %a Rozważania na temat nauczania literatury w szkole. Autorka zwraca uwagę na różnice występujące pomiędzy metodyką wykładaną na uniwersytecie a rzeczywistością szkolnych lekcji języka polskiego. Przedstawia zagadnienia związane z wyborem lektur przez nauczycieli.
546 %a Streszczenie angielskie i francuskie.
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Literatura
650 9 %a Wpływ i recepcja
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Lektura szkolna
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
655 9 %a Opracowanie
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x 0208-6336 %v nr 2393
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400285435 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %z ISBN 83-226-1515-9

Rozważania na temat nauczania literatury w szkole. Autorka zwraca uwagę na różnice występujące pomiędzy metodyką wykładaną na uniwersytecie a rzeczywistością szkolnych lekcji języka polskiego. Przedstawia zagadnienia związane z wyborem lektur przez nauczycieli.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 173728
Sygnatura:
W 173728 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz