%a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041
0
#
%a pol %h eng
080
%
%a 376.2/.4-053.2:376.5
100
1
%a O'Regan, Fintan J. %d (1960- ).
245
1
0
%a Jak pracować z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych / %c Fintan J. O'Regan ; [tł. Robert Waliś].
260
%a Warszawa : %b K. E. Liber, %c 2005.
300
%a 98 s. ; %c 21 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. przy rozdz.
520
8
%a Opis 15 zaburzeń - diagnostyka, leczenie i skuteczne metody pracy w procesie nauczania i wychowania oraz wykaz literatury i adresy stron internetowych dotyczących: zespółu Aspergera, zaburzenia więzi, ADHD, autyzmu, porażenia mózgowego, dysleksji, dyspraksji, padaczki, zespołu słabego chromosomu X, zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych, zespołu Pradera-Williego, zaburzeń semantyczno-pragmatycznych, zespołu Tourette'a, zespołu Williamsa.
650
9
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Dziecko niedostosowane społecznie
655
9
%a Poradnik
658
%a Edukacja i pedagogika
700
1
#
%a Waliś, Robert %d (1979- ). %e Tłumacz
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400285908 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 83-60215-02-2
Opis 15 zaburzeń - diagnostyka, leczenie i skuteczne metody pracy w procesie nauczania i wychowania oraz wykaz literatury i adresy stron internetowych dotyczących: zespółu Aspergera, zaburzenia więzi, ADHD, autyzmu, porażenia mózgowego, dysleksji, dyspraksji, padaczki, zespołu słabego chromosomu X, zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych, zespołu Pradera-Williego, zaburzeń semantyczno-pragmatycznych, zespołu Tourette'a, zespołu Williamsa.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.