Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogika muzyki: teoretyczne podstawy powszechnego kształcenia muzycznego

Autorzy:
Sacher, Wiesława Aleksandra
Tytuł pełny:
Pedagogika muzyki: teoretyczne podstawy powszechnego kształcenia muzycznego/ Wiesława Aleksandra Sacher
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Kraków: Impuls
ISBN:
9788378500766
Opis fizyczny:
319 s. : rys. ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr. - Źródła internetowe
Temat:
Muzyka
Teoria nauczania
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01615cam#a2200265#i#4500
001 3222400292509
003 OLSZT 005
005 20240125114048.9
008 130128s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788378500766
040 %a OLSZT 003/bb %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sacher, Wiesława Aleksandra.
245 1 0 %a Pedagogika muzyki: %b teoretyczne podstawy powszechnego kształcenia muzycznego/ %c Wiesława Aleksandra Sacher.
260 %a Kraków: %b Impuls, %c 2012.
300 %a 319 s. : %b rys. ; %c 23 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. - Źródła internetowe.
520 2 %a Kształcenie muzyczne - teoria, filozoficzne źródła, badania (metodologia i metodyka), cele, formy i metody, zdolności (badanie) i preferencje muzyczne, uwarunkowania i różnicowanie procesu dydaktycznego (sytem TARGET), efektywność nauczania, emocjonalny aspekt, a rozwój kreatywności i motywacji, a terapia zaburzeń rozwojowych ; Edukacja muzyczna w krajach UE ; Pozaszkolne kształcenie muzyczne - jako forma spędzania wolnego czasu ; Dzieci i młodzież a muzyka (rola mediów) ; Koncetry muzyki dla dzieci i młodzieży (Polska świat); Słuchanie muzyki a aktywność twórcza dzieci.
650 9 %a Muzyka
650 9 %a Teoria nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400292509 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7850-076-6

Kształcenie muzyczne - teoria, filozoficzne źródła, badania (metodologia i metodyka), cele, formy i metody, zdolności (badanie) i preferencje muzyczne, uwarunkowania i różnicowanie procesu dydaktycznego (sytem TARGET), efektywność nauczania, emocjonalny aspekt, a rozwój kreatywności i motywacji, a terapia zaburzeń rozwojowych ; Edukacja muzyczna w krajach UE ; Pozaszkolne kształcenie muzyczne - jako forma spędzania wolnego czasu ; Dzieci i młodzież a muzyka (rola mediów) ; Koncetry muzyki dla dzieci i młodzieży (Polska świat); Słuchanie muzyki a aktywność twórcza dzieci.

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 173503
Sygnatura:
P 37.013 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz