Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Przyroda dla klasy szóstej [Film]

Authors:
Nowa Era
Channel Four Television Corporation
Full title:
Przyroda dla klasy szóstej [Film] / Channel Four Television Corporation ; oprac. i adapt. Wydawnictwo Nowa Era
Publication Year:
cop. 2005
(Wielka Brytania)
Publisher:
Warszawa : Nowa Era
ISBN:
8374092718
Publication series:
Nowa Era Filmów Edukacyjnych
Physical description:
1 płyta wiz. (DVD) (41 min) : dźw., kolor. ; 12 cm + współoprawny Przewodnik : 44 s. ; 21 cm
Content:
Zawiera krótkie filmy (po ok. 1-3 min): Kosmos (obserwacje i poglądy dawnych kultur) ; Newton (siła grawitacji Ziemi, in. planet i Słońca) ; Układ Słoneczny (dzieci w terenie pokazują w skali wielkość planet i odległości od Słońca) ; Planety (jakie warunkina nich panują) ; Kosmiczny Teleskop Hubble'a (jak działa) ; Satelity (sztuczne - do czego służą) ; Praca w kosmosie (start wahadłowca i naprawa przez kosmonautów teleskopu) ; Dzień i noc (wyjaśnienie ruchu obrotowego) ; Czy Ziemia jest płaska? (jak ustalili to starożytni) ; Wewnątrz Ziemi (jak powstała Ziemia i jaka jest wewnątrz) ; Gejzer (jak powstają na Islandii) ; Czysta energia (ze sztucznego gejzeru) ; Elektryczność wokół ciebie (urządzenia w domu i zużycie energii) ; W twoim domu (zamknięty obwód doprowadzający prąd do domu) ; Mięśnie i szkielet ; Kręgowce (migawki przedstawicieli 5 gromad) ; Nurkowanie z rybami (w akwarium) ; Ryby w wodzie (co powoduje, że pływają) ; Ryby ; Ropucha aga - płazy ; Gady (jaką skórę ma wąż i żółw) ; Ptaki w locie ; Kurczęta ; Narodziny kociąt ; Narodziny źrebięcia ; Bezkręgowce pod starym pniem (owad, ślimak i in.) ; Bezkręgowce (różnorodność: dżdżownica i in.) ; Jak rozpoznać gąsienicę? ; Gospodarstwo ekologiczne ; Energia słoneczna (wykorzystanie: w baterii kalkulatora, dom, którego dach przetwarza światło słoneczne w energię) ; Energia wiatru (jak działa domowa elektrownia wiatrowa) ; Energia jądrowa (zagrożenia dla środowiska)
Notes:
Dostępny również na kasecie wideo
Subject:
Kosmologia
Układ Słoneczny
Grawitacja
Ruch obrotowy Ziemi
Sztuczny satelita
Ziemia
Elektryczność
Energia
Mięśnie
Kości
Ryby
Akwarium
Płazy
Gady
Ssaki
Bezkręgowce
Ekologia
Ochrona środowiska
Odnawialne źródła energii
Energetyka odnawialna
Astronomia
Fizyka (przedmiot szkolny)
Szkoły podstawowe
Edukacja ekologiczna
Przyroda (przedmiot szkolny)
Edukacja i pedagogika
Fizyka i astronomia
Biologia
Geografia i nauki o Ziemi
Genere / Form:
Filmy i seriale
Film edukacyjny
09. Filmy
library suggestion
LDR 03831cgm#a2200649#i#4500
001 3222400301304
003 OLSZT 005
005 20240125114053.1
007 vd#cvaizs
008 061016s2005####pl#####g######|###vlpol#d
020 %a 8374092718
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %w 1. %a pol %h eng
245 0 0 %a Przyroda dla klasy szóstej %h [Film] / %c Channel Four Television Corporation ; oprac. i adapt. Wydawnictwo Nowa Era.
260 %a Warszawa : %b Nowa Era, %c cop. 2005 %g (Wielka Brytania).
300 %a 1 płyta wiz. (DVD) (41 min) : %b dźw., kolor. ; %c 12 cm + %e współoprawny Przewodnik : 44 s. ; 21 cm.
380 %a Filmy i seriale
490 1 %a Nowa Era Filmów Edukacyjnych
505 8 %a Zawiera krótkie filmy (po ok. 1-3 min): Kosmos (obserwacje i poglądy dawnych kultur) ; Newton (siła grawitacji Ziemi, in. planet i Słońca) ; Układ Słoneczny (dzieci w terenie pokazują w skali wielkość planet i odległości od Słońca) ; Planety (jakie warunkina nich panują) ; Kosmiczny Teleskop Hubble'a (jak działa) ; Satelity (sztuczne - do czego służą) ; Praca w kosmosie (start wahadłowca i naprawa przez kosmonautów teleskopu) ; Dzień i noc (wyjaśnienie ruchu obrotowego) ; Czy Ziemia jest płaska? (jak ustalili to starożytni) ; Wewnątrz Ziemi (jak powstała Ziemia i jaka jest wewnątrz) ; Gejzer (jak powstają na Islandii) ; Czysta energia (ze sztucznego gejzeru) ; Elektryczność wokół ciebie (urządzenia w domu i zużycie energii) ; W twoim domu (zamknięty obwód doprowadzający prąd do domu) ; Mięśnie i szkielet ; Kręgowce (migawki przedstawicieli 5 gromad) ; Nurkowanie z rybami (w akwarium) ; Ryby w wodzie (co powoduje, że pływają) ; Ryby ; Ropucha aga - płazy ; Gady (jaką skórę ma wąż i żółw) ; Ptaki w locie ; Kurczęta ; Narodziny kociąt ; Narodziny źrebięcia ; Bezkręgowce pod starym pniem (owad, ślimak i in.) ; Bezkręgowce (różnorodność: dżdżownica i in.) ; Jak rozpoznać gąsienicę? ; Gospodarstwo ekologiczne ; Energia słoneczna (wykorzystanie: w baterii kalkulatora, dom, którego dach przetwarza światło słoneczne w energię) ; Energia wiatru (jak działa domowa elektrownia wiatrowa) ; Energia jądrowa (zagrożenia dla środowiska).
530 8 %a Dostępny również na kasecie wideo.
650 9 %a Kosmologia
650 9 %a Układ Słoneczny
650 9 %a Grawitacja
650 9 %a Ruch obrotowy Ziemi
650 9 %a Sztuczny satelita
650 9 %a Ziemia
650 9 %a Elektryczność
650 9 %a Energia
650 9 %a Mięśnie
650 9 %a Kości
650 9 %a Ryby
650 9 %a Akwarium
650 9 %a Płazy
650 9 %a Gady
650 9 %a Ssaki
650 9 %a Bezkręgowce
650 9 %a Ekologia
650 9 %a Ochrona środowiska
650 9 %a Odnawialne źródła energii
650 9 %a Energetyka odnawialna
650 9 %a Astronomia
650 9 %a Fizyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Edukacja ekologiczna
650 9 %a Przyroda (przedmiot szkolny)
655 9 %a Film edukacyjny
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Fizyka i astronomia
658 %a Biologia
658 %a Ochrona środowiska
658 %a Geografia i nauki o Ziemi
710 2 # %a Nowa Era.
710 2 # %a Channel Four Television Corporation.
830 0 %a Nowa Era Filmów Edukacyjnych
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400301304 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7409-271-8

Loanable items

Inventory number:
CDV 137
Call number:
ZS CDV 137 Zbiory Specjalne
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form