- Tytuł pełny:
- [Edukacja medialna dla młodzieży. Pł. 5, REKLAMA] [Film]
- Rok wydania:
- sporz. 2009
(Telewizja Polska [i in.]) - Wydawca:
- Olsztyn : nagr. własne W-MBP
- Opis fizyczny:
- 1 dysk optyczny (DVD) (120 min) : dźw., kolor. ; 12 cm
- Zawiera:
- Reklama
Wybory
Śnieg i zima w reklamie
Casting
Sprzedaż i marketing
Jak kupić klienta
Kuszące usta Salvadora Dali
Ekrany LED - Zawartość:
- Zawiera filmy: Z cyklu Więcej czy lepiej: REKLAMA (10 min) ; WYBORY (10 min; o reklamie i wyborach konsumentów - pozornych i prawdziwych). Z cyklu Kamek tropi najlepsze reklamy świata: REKLAMY (17 min; dywagacje nt. czy reklama jest sztuką) ; ŚNIEG I ZIMA W REKLAMIE (18 min) ; CASTING (18 min). SPRZEDAŻ I MARKETING (6 min; z cyklu ABC ekonomii). JAK KUBIĆ KLIENTA (10 min). REKLAMA (11 min; dowcipnie o uzależnieniu od reklam). KUSZĄCE USTA SALVADORA DALI (17 min; przegląd najciekawszych propozycji współczesnej reklamy i sztuki użytkowej oraz ich inspiracje). EKRANY LED (5 min; z cyklu Discovery - Jak to jest zrobione?; elektroniczne wyświetlacze - narzędzia reklamy wizualnej)
- Uwagi:
- Płyta niekomercyjna. Źródło nagrania: filmy na kasecie wideo ze zbioru W-MBP w Olsztynie. Podstawa prawna: Art. 28 Ustawy o prawie autorskim
- Temat:
- Język polski - edukacja medialna
Reklama
Komunikacja społeczna
Środki masowego przekazu
Public relations
Informacja
Gimnazja
Język polski (przedmiot szkolny)
Szkoły ponadgimnazjalne
Edukacja medialna
Kultura i sztuka
Zarządzanie i marketing
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Media i komunikacja społeczna - Gatunek / Forma:
- Filmy i seriale
Film edukacyjny
Sztuka - Film