LDR |
|
|
06312cgm#a2200853#i#4500 |
001 |
|
|
3222400307196 |
003 |
|
|
OLSZT 005 |
005 |
|
|
20240608200245.0 |
007 |
|
|
vd#cvaizs |
008 |
|
|
090826s2009####pl#####g######|###vlpol#d |
040 |
|
|
%a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 |
041 |
0 |
# |
%a pol |
245 |
0 |
0 |
%a Notatnik przyrodniczy %h [Film] : %b [filmy rysunkowe dla szkoły podstawowej : kl. 1-4 nauczania zintegrowanego, kl. 4 przyroda, ścieżka edukacja ekologiczna] / %c scen. Antoni Bańkowski, Sławomir Grabowski ; projekty plast. Ireneusz Czesny ; reż. Ireneusz Czesny [i in.]. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Erka Film, %c [2011?] %g (Telewizja Polska, 2000). |
300 |
|
|
%a 1 dysk optyczny (DVD) (120 min) : %b dźw., kolor. ; %c 12 cm + %e Przewodnik metodyczny dla nauczycieli : 61 s. ; 20 cm. |
336 |
|
|
%a obraz ruchomy 2D %b tdi %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Wideo %b v %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Płyta wideo %b vd %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Filmy i seriale |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%a Dzieci |
385 |
|
|
%a Młodzież |
385 |
|
|
%a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%a Przedszkola |
505 |
8 |
|
%a Zawiera odc. po ok. 5 min: DLACZEGO WIELBÝĄDY ŻYJĄ NA PUSTYNI (historyjka o oszczędzaniu wody). DLACZEGO RAK UCIEKA WSPAK, A RYBY LEDWO DYSZĄ (o zanieczyszczaniu wody w rzece). DLACZEGO KLUSKA SIĘ W WODZIE PLUSKA (o zanieczyszaniu wody w rzece na biwaku). DLACZEGO OSA LATA KOŁO NOSA (o zatruwaniu środowiska spalinami samochodowymi). DLACZEGO Z GÓRY SPADŁ DESZCZYK BURY (zanieczyszczone powietrze i opady). DLACZEGO CAŁY ŚWIAT OSZCZĘDZA KAŻDY WAT (o oszczędzaniu energii elektrycznej). DLACZEGO CHOINKI STROJĄ SIĘ NA ŚWIĘTA (ochrona zasobów leśnych, hodowle choinek). DLACZEGO W KOSMICZNEJ ERZE JEŹDZIMY NA ROWERZE ( o korzyściach płynących z jazdy rowerem). DLACZEGO W GÓRACH SPOTKAŁA NAS BURA (skutki hałaśliwego zachowywania się turystów). DLACZEGO NIE ZAZDROSZCZĘ ORŁOM (jak hałas i niezdyscyplinowani turyści przeszkadzają tatrzańskim zwierzętom). DLACZEGO NA TRAWNIKU ŚCIEŻEK BYŁO BEZ LIKU (o szanowaniu miejskiej zieleni). DLACZEGO SŁOWIK NIE ŚPIEWA (o hałasie). DLACZEGO CHCĘ MIEĆ PSA (o przyjemnościach i obowiązkach właścicieli zwierząt domowych). DLACZEGO CIAPEK NIE BĘDZIE PSEM POLICYJNYM (o różnych rasach i różnych funkcjach psów). DLACZEGO MYSZY ZJADŁY PIWNICĘ ( jak możemy pomagać zwierzętom zimą).DLACZEGO KANAREK MIESZKA W KLATCE, A ŻUBR W ZOO (o ogrodach zoologicznych i ich ważnej roli w ratowaniu ginących gatunków zwierząt). DLACZEGO MAŁPĘ BOLAŁ BRZUCH (jak należy zachowywać się w ZOO). DLACZEGO SŁOŃ ROZBRYKAŁ SIĘ JAK KOŃ (o cyrku i tresurze zwierząt). DLACZEGO RANO WOZILIŚMY SIANO (o dokarmianiu zimą zwierząt w lesie). DLACZEGO WPADLIŚMY DO WODY W REZERWACIE PRZYRODY (co to jest rezerwat przyrody; zwyczaje bobrów). DLACZEGO NA ŁĄCE ŁAPALIŚMY ZAJĄCE (o kłusownictwie). DLACZEGO GRZYBY ZBIERALIŚMY NA NIBY (jak należy zachowywać się w lesie). DLACZEGO KIJ MA DWA KOŃCE (o sadzeniu lasu, szkółka leśna, do czego potrzebne jest drewno). DLACZEGO Z OGNIEM NIE MA ŻARTÓW (niebezpieczeństwo pożarów w lesie). |
520 |
8 |
|
%a Zestaw 24 filmów rysunkowych, których bohaterami są dwaj chłopcy "Mały" i "Kaktus". Ich przygody poprzez z życia zaczęrpnięte przykłady są pretekstem do przedstawienia zasad harmonijnego współistnienienia człowieka i przyrody. Przewodnik zawiera 24 przykładowe scenariusze lekcyjne z zastosowaniem tych filmów: dla klas 1-4 (nauczanie zintegrowane, przyroda), dla ścieżki edukacja ekologiczna. Mogą być pomocne na lekcjach wychowawczych i zajęciach kółka ekologicznego. |
520 |
8 |
|
%a Zawiera również Materiały dodatkowe do odtworzenia w komputerze: karty pracy i karty pomysłów. |
650 |
|
9 |
%a Przyroda %x przedszkola |
650 |
|
9 |
%a Ekologia |
650 |
|
9 |
%a Ochrona środowiska |
650 |
|
9 |
%a Hałas |
650 |
|
9 |
%a Zwierzęta %x ochrona |
650 |
|
9 |
%a Edukacja ekologiczna |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
650 |
|
9 |
%a Szkoły podstawowe |
650 |
|
9 |
%a Przedszkola |
650 |
|
9 |
%a Przyroda (przedmiot szkolny) |
655 |
|
9 |
%a Film edukacyjny |
655 |
|
9 |
%a Film animowany |
655 |
|
9 |
%a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego |
655 |
|
9 |
%a Film |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Biologia |
658 |
|
|
%a Ochrona środowiska |
658 |
|
|
%a Geografia i nauki o Ziemi |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego wielbłądy żyją na pustyni |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego rak ucieka wspak |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego kluska się w wodzie pluska |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego osa lata koło nosa |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego z góry spadł deszczyk bury |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego cały świat oszczędza każdy wat |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego choinki stroją się na święta |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego w kosmicznej erze jeździmy na rowerze |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego w górach spotkała nas bura |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego nie zazdroszczę orłom |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego na trawniku ścieżek było bez liku |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego słowik nie śpiewa |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego chcę mieć psa |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego ciapek nie będzie psem policyjnym |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego myszy zjadły piwnicę |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego kanarek mieszka w klatce, a żubr w ZOO |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego małpę bolał brzuch |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego słoń rozbrykał się jak koń |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego rano woziliśmy siano |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego wpadliśmy do wody w rezerwacie przyrody |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego na łące łapaliśmy zające |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego grzyby zbieraliśmy na niby |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego kij ma dwa końce |
740 |
0 |
2 |
%a Dlaczego z ogniem nie ma żartów |
856 |
4 |
# |
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400307196 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |