Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu

Autorzy:
Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu / Małgorzata Taraszkiewicz
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Warszawa : Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
ISBN:
838591093X
Opis fizyczny:
179, [1] s. : rys. ; 24 cm
Wydanie:
Wyd. 5
Uwagi:
Na okł.: Uniwersalne Etapy Procesu Uczenia się
Bibliogr
Temat:
Nauczanie
Metody aktywizujące (pedagogika)
Oceny szkolne
Rodzice
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01733cam#a2200349#i#4500
001 3222400440149
003 OLSZT 005
005 20240125114104.7
008 130703s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 838591093X
035 %a zz2005985346
035 %a (NUKAT)vtls000466211
040 %a WA U/92DM %c WA U/92DM %d WA U/92KP %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata.
245 0 0 %a Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu / %c Małgorzata Taraszkiewicz.
250 %a Wyd. 5.
260 %a Warszawa : %b Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, %c 1999.
300 %a 179, [1] s. : %b rys. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
500 %a Na okł.: Uniwersalne Etapy Procesu Uczenia się.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Omówiono m.in. następujące metody nauczania: wykład, praca z tekstem, pomoce wizualne, pokaz, pytania i odpowiedzi, dyskusja, burza mózgów, metody aktywności kreatywnej, analiza przypadku, odgrywanie ról, drama, symulacje, karty dydaktyczne, mapy mentalne, linie czasu, wizualizacja, praca w grupach.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222400440149 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85910-93-X

Omówiono m.in. następujące metody nauczania: wykład, praca z tekstem, pomoce wizualne, pokaz, pytania i odpowiedzi, dyskusja, burza mózgów, metody aktywności kreatywnej, analiza przypadku, odgrywanie ról, drama, symulacje, karty dydaktyczne, mapy mentalne, linie czasu, wizualizacja, praca w grupach.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 174500
Sygnatura:
W 174500 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz