Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niepełnosprawność intelektualna : mowa, język, komunikacja : czy iloraz inteligencji wyjaśnia wszystko?

Autorzy:
Błeszyński, Jacek (1963- )
Tytuł pełny:
Niepełnosprawność intelektualna : mowa, język, komunikacja : czy iloraz inteligencji wyjaśnia wszystko? / Jacek J. Błeszyński
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Gdańsk : Harmonia Universalis
ISBN:
9788377440476
Opis fizyczny:
197 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Komunikacja werbalna
Język
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Harmonia Universalis. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01625cam#a2200325#i#4500
001 3222500489250
003 OLSZT 005
005 20240125114109.3
008 140129s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788377440476
035 %a xx002915396
035 %a (NUKAT)vtls002915396
040 %a WR U/brk %c WR U/brks %d WR U/hb %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Błeszyński, Jacek %d (1963- ).
245 1 0 %a Niepełnosprawność intelektualna : %b mowa, język, komunikacja : czy iloraz inteligencji wyjaśnia wszystko? / %c Jacek J. Błeszyński.
260 %a Gdańsk : %b Harmonia Universalis, %c 2013.
300 %a 197 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera opis badań dotyczących kompetencji językowych zastosowanych przez uczniów podczas redagowania form wypowiedzi pisemnych oraz porównania ich z szeroko rozumianą normą językową. Grupę badawczą stanowili uczniowie klas trzecich gimnazjów specjalnych oraz uczniowie szkół ogólnodostępnych.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Język
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
658 %a Językoznawstwo
710 2 # %a Harmonia Universalis. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500489250 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7744-047-6

Zawiera opis badań dotyczących kompetencji językowych zastosowanych przez uczniów podczas redagowania form wypowiedzi pisemnych oraz porównania ich z szeroko rozumianą normą językową. Grupę badawczą stanowili uczniowie klas trzecich gimnazjów specjalnych oraz uczniowie szkół ogólnodostępnych.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 175417
Sygnatura:
W 175417 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz