Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów

Autorzy:
Dolata, Roman
Tytuł pełny:
Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów / Roman Dolata [et al.]
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych
ISBN:
9788361693284
Opis fizyczny:
376 s. : il. ; 24 cm
Temat:
Edukacyjna wartość dodana
Egzaminy gimnazjalne
Inteligencja (psychologia)
Korepetycje
Selekcja szkolna
Kultura organizacyjna
Nauczyciele gimnazjów
Uczniowie gimnazjów
Gimnazja
Efektywność nauczania
Organizacja
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa). Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02564cam#a2200409#i#4500
001 3222500490501
003 OLSZT 005
005 20240125114109.6
008 140212s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788361693284
035 %a xx003019598
035 %a (NUKAT)vtls003019598
040 %a OLSZT 003/ISO %c OLSZT 003/ISOs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
245 0 0 %a Trafność metody edukacyjnej wartości dodanej dla gimnazjów / %c Roman Dolata [et al.].
260 %a Warszawa : %b Instytut Badań Edukacyjnych, %c 2013.
300 %a 376 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
520 8 %a Zawiera raport z badań trafności metody EWD w gimnazjach przeprowadzony w 150 szkołach w latach 2010-2012. Badano w I etapie: zróżnicowany wiek biologiczny uczniów i ich inteligencję, motywy wyboru szkoły i aspiracje edukacyjne, pozycję społeczną rodziców. Po egzaminach gimnazjalnych, w drugim etapie, zmierzono osiągnięcia i umiejętności uczniów - test języka i test matematyczny. W etapie trzecim ponownie zbadano inteligencję oraz integrację uczniów ze szkołą, zaufanie do instytucji publicznych, aspiracje edukacyjne, sposób przygotowania do egzaminu gimnazjalnego oraz aspiracje rodziców i ich uczestnictwo w życiu szkoły. Inne problemy badawcze, to: trafność testów egzaminacyjnych, selekcja uczniów na progu gimnazjum, style zarządzania szkołą i wpływ nauczycieli na osiągnięcia szkolne.
650 9 %a Edukacyjna wartość dodana
650 9 %a Egzaminy gimnazjalne
650 9 %a Inteligencja (psychologia)
650 9 %a Korepetycje
650 9 %a Selekcja szkolna
650 9 %a Kultura organizacyjna
650 9 %a Nauczyciele gimnazjów
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Organizacja
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Dolata, Roman.
710 2 # %a Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa). %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500490501 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61693-28-4

Zawiera raport z badań trafności metody EWD w gimnazjach przeprowadzony w 150 szkołach w latach 2010-2012. Badano w I etapie: zróżnicowany wiek biologiczny uczniów i ich inteligencję, motywy wyboru szkoły i aspiracje edukacyjne, pozycję społeczną rodziców. Po egzaminach gimnazjalnych, w drugim etapie, zmierzono osiągnięcia i umiejętności uczniów - test języka i test matematyczny. W etapie trzecim ponownie zbadano inteligencję oraz integrację uczniów ze szkołą, zaufanie do instytucji publicznych, aspiracje edukacyjne, sposób przygotowania do egzaminu gimnazjalnego oraz aspiracje rodziców i ich uczestnictwo w życiu szkoły. Inne problemy badawcze, to: trafność testów egzaminacyjnych, selekcja uczniów na progu gimnazjum, style zarządzania szkołą i wpływ nauczycieli na osiągnięcia szkolne.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 175443
Sygnatura:
W 175443 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz