Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

(Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia

Autorzy:
Dąbrowski, Mirosław (matematyk)
Tytuł pełny:
(Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / Mirosław Dąbrowski
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych
ISBN:
9788361693154
Opis fizyczny:
296 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Matematyka - nauczanie początkowe - podstawa programowa
Efektywność nauczania
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie początkowe
Matematyka
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa). Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01897cam#a2200325#i#4500
001 3222500492102
003 OLSZT 005
005 20240125114110.0
008 140218s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788361693154
035 %a xx003024586
035 %a (NUKAT)vtls003024586
040 %a SZCZ M/HS %c SZCZ M/HS %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Dąbrowski, Mirosław %c (matematyk).
245 1 0 %a (Za) trudne, bo trzeba myśleć? : %b o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / %c Mirosław Dąbrowski.
260 %a Warszawa : %b Instytut Badań Edukacyjnych, %c 2013.
300 %a 296 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera omówienie poziomu wybranych umiejętności matematycznych uczniów: rozwiązywanie zadań tekstowych - zadania typowe, nietypowe, arytmetyka, miary, czytanki matematyczne. Przedstawia także wyniki obserwacji zajęć z edukacji matematycznej, które przeprowadzono w 20 szkołach z dużych miast w 2008 r. i w 2010 r. w 20 wiejskich szkołach oraz analizę zmian, jakie zachodziły w ciągu ostatnich kulkunastu lat w kolejnych podstawach programowych.
650 9 %a Matematyka %x nauczanie początkowe %x podstawa programowa
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Matematyka
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa). %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500492102 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-61693-15-4

Zawiera omówienie poziomu wybranych umiejętności matematycznych uczniów: rozwiązywanie zadań tekstowych - zadania typowe, nietypowe, arytmetyka, miary, czytanki matematyczne. Przedstawia także wyniki obserwacji zajęć z edukacji matematycznej, które przeprowadzono w 20 szkołach z dużych miast w 2008 r. i w 2010 r. w 20 wiejskich szkołach oraz analizę zmian, jakie zachodziły w ciągu ostatnich kulkunastu lat w kolejnych podstawach programowych.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 175444
Sygnatura:
W 175444 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz