Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jakość dostrzegania problemów i zadań poznawczych - istotny czynnik wychowania do twórczości : T3/ZOOM techniką wspomagania rozwoju myślenia twórczego uczących się

Authors:
Franc, Małgorzata
Full title:
Jakość dostrzegania problemów i zadań poznawczych - istotny czynnik wychowania do twórczości : T3/ZOOM techniką wspomagania rozwoju myślenia twórczego uczących się / Małgorzata Olczak ; Politechnika Łódzka
Publication Year:
2013
Publisher:
Łódź : Politechnika Łódzka
Publication series:
Zeszyty Naukowe / Politechnika Łódzka. Rozprawy Naukowe, 0137-4834 ; z. 470
Physical description:
511 s. : il. ; 24 cm
Notes:
W serii gł.: nr 1173
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Metody nauczania
Myślenie twórcze
T3/ZOOM
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Politechnika Łódzka. Wydawnictwo. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02493cam#a2200361#i#4500
001 3222500494923
003 OLSZT 005
005 20240125114110.1
008 140305s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a xx002971786
035 %a (NUKAT)vtls002971786
040 %a Ł 30/ML %c Ł 30/MLs %d Ł 30/JM %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Franc, Małgorzata.
245 1 0 %a Jakość dostrzegania problemów i zadań poznawczych - istotny czynnik wychowania do twórczości : %b T3/ZOOM techniką wspomagania rozwoju myślenia twórczego uczących się / %c Małgorzata Olczak ; Politechnika Łódzka.
260 %a Łódź : %b Politechnika Łódzka, %c 2013.
300 %a 511 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Politechnika Łódzka. Rozprawy Naukowe, %x 0137-4834 ; %v z. 470
500 %a W serii gł.: nr 1173.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Część pierwsza opracowania odnosi się do twórczego rozwiązywania prolemów i zadań poznawczych traktowanego jako narzędzie uzyskania rozwiązań dla konkretnych sytuacji problemowo-zadaniowych. Celem jest znalezienie rozwiązań wykraczających poza algorytmy ustalone przez doświadczenie. W części drugiej - twórcze rozwiązywanie problemów występuje w roli "stymulatora" aktywności twórczej. Celem oddziaływań jest człowiek i nauczenie go sposobów bycia twórczym. Do tego służy technika T3/ZOOM (Tx3 - "<B>t</B>o, co widać na pierwszy rzut oka", "<B>t</B>o, co mniej widoczne", "<B>t</B>o, czego nie widać, a na pewno jest", ZOOM wyznacza perspektywy dla wglądów). [oprac. na podst. wprowadzenia]
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Myślenie twórcze
653 # %a T3/ZOOM
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
710 2 # %a Politechnika Łódzka. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Politechnika Łódzka. %p Rozprawy Naukowe %x 0137-4834 %v z. 470
830 0 %a Zeszyty Naukowe Instytutu Elektrotechniki Teoretycznej, Metrologii i Materiałoznawstwa Politechniki Łódzkiej %v nr 1173
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500494923 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Część pierwsza opracowania odnosi się do twórczego rozwiązywania prolemów i zadań poznawczych traktowanego jako narzędzie uzyskania rozwiązań dla konkretnych sytuacji problemowo-zadaniowych. Celem jest znalezienie rozwiązań wykraczających poza algorytmy ustalone przez doświadczenie. W części drugiej - twórcze rozwiązywanie problemów występuje w roli "stymulatora" aktywności twórczej. Celem oddziaływań jest człowiek i nauczenie go sposobów bycia twórczym. Do tego służy technika T3/ZOOM (Tx3 - "to, co widać na pierwszy rzut oka", "to, co mniej widoczne", "to, czego nie widać, a na pewno jest", ZOOM wyznacza perspektywy dla wglądów). [oprac. na podst. wprowadzenia]

Loanable items

Inventory number:
KG 175482
Call number:
W 175482 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form