Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Psychologiczna charakterystyka dzieci Typu A w starszym wieku szkolnym

Authors:
Ogińska-Bulik, Nina
Full title:
Psychologiczna charakterystyka dzieci Typu A w starszym wieku szkolnym / Nina Ogińska-Bulik
Publication Year:
2003
Search in:
Psychologia, s. 21-34.
Notes:
Bibliogr
Subject:
Psychologia dziecka
Osobowość
Uczniowie szkół podstawowych
Zachowanie
Osobowość typu A
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01655caa#a2200277#i#4500
001 3222500498250
003 OLSZT 005
005 20240125114111.1
008 141219s2003####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Ogińska-Bulik, Nina.
245 1 0 %a Psychologiczna charakterystyka dzieci Typu A w starszym wieku szkolnym / %c Nina Ogińska-Bulik.
260 # %c 2003.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera wyniki badań przeprowadzonych w grupie 154 dzieci w wieku 12-13 lat, których celem było ustalenie, czy dzieci Typu A różnią się od swoich rówieśników Typu B w poziomie neurotyzmu, lęku i gniewu oraz w zakresie funkcjonowania w szkole.
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Osobowość
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Zachowanie
653 # %a Osobowość typu A
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Psychologia, %g s. 21-34. %x 1505-8441 %w (OLSZT 005)3222400195584
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500498250 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera wyniki badań przeprowadzonych w grupie 154 dzieci w wieku 12-13 lat, których celem było ustalenie, czy dzieci Typu A różnią się od swoich rówieśników Typu B w poziomie neurotyzmu, lęku i gniewu oraz w zakresie funkcjonowania w szkole.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form