Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marginalizacja starości w dobie późnonowoczesnego konsumeryzmu : spojrzenie feminologii na media masowe

Autorzy:
Zaworska-Nikoniuk, Dorota (1972- )
Tytuł pełny:
Marginalizacja starości w dobie późnonowoczesnego konsumeryzmu : spojrzenie feminologii na media masowe / Dorota Zaworska-Nikoniuk
Rok wydania:
2006
Szukaj w:
Człowiek w obliczu wykluczenia i marginalizacji społecznej, s. 193-205
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dyskryminacja ze względu na wiek
Gender
Środki masowego przekazu
Kobieta
Osoby w wieku starszym
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01646caa#a2200289#i#4500
001 3222500502063
003 OLSZT 005
005 20240125114111.2
008 141112s2006####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Zaworska-Nikoniuk, Dorota %d (1972- ).
245 1 0 %a Marginalizacja starości w dobie późnonowoczesnego konsumeryzmu : %b spojrzenie feminologii na media masowe / %c Dorota Zaworska-Nikoniuk.
260 # %c 2006.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Omawia zagadnienia: feminologia, społeczeństwo konsumpcyjne kontra społeczeństwo produkcyjne, rola mediów w społeczności konsumpcyjnej, wzorce starych kobiet w mediach masowych, propozycje i próby kreowania nowych modeli starości w społeczeństwie ponowoczesnym.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dyskryminacja ze względu na wiek
650 9 %a Gender
650 9 %a Środki masowego przekazu
650 9 %a Kobieta
650 9 %a Osoby w wieku starszym
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Człowiek w obliczu wykluczenia i marginalizacji społecznej, %g s. 193-205 %w zz2006776094 %w (NUKAT)vtls000779596 %z ISBN 8389163195
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500502063 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Omawia zagadnienia: feminologia, społeczeństwo konsumpcyjne kontra społeczeństwo produkcyjne, rola mediów w społeczności konsumpcyjnej, wzorce starych kobiet w mediach masowych, propozycje i próby kreowania nowych modeli starości w społeczeństwie ponowoczesnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz