%a Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Renata Michalak.
250
%a Wyd. 1, dodr.
260
%a Poznań : %b Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, %c 2014.
300
%a 359 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 191
504
%a Bibliogr.
520
8
%a <b>Cz. I:</b> Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
520
8
%a <b>Cz. II:</b> Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
546
%a Streszcz. w jęz. ang.
650
9
%a Adaptacja społeczna
650
9
%a Efektywność nauczania
650
9
%a Nauczanie początkowe
650
9
%a Uczniowie szkół podstawowych
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Psychologia
658
%a Socjologia i społeczeństwo
710
2
#
%a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830
0
%a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 191
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500510434 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-232-2560-7
Cz. I: Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
Cz. II: Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
extended search - search including condition in various forms due to different inflectional endings (stemming), synonyms, omitting diacritical marks etc.
precise search - search only for the condition as specified. Other inflectional endings, synonyms, omitting diacritical marks are not taken into account.
We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process
Feedback
Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.