Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : studium teoretyczno-empiryczne

Authors:
Michalak, Renata
Full title:
Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : studium teoretyczno-empiryczne / Renata Michalak
Publication Year:
2014
Publisher:
Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
ISBN:
9788323225607
Publication series:
Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 191
Physical description:
359 s. : il. ; 24 cm
Publication:
Wyd. 1, dodr
Notes:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Subject:
Adaptacja społeczna
Efektywność nauczania
Nauczanie początkowe
Uczniowie szkół podstawowych
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Książki
Co-authors:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Books
library suggestion
LDR 03361cam#a2200409#i#4500
001 3222500510434
003 OLSZT 005
005 20240125114112.7
008 140528s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323225607
035 %a xx003086039
035 %a (NUKAT)vtls003086039
040 %a WR 56/ms %c WR 56/ms %d WR 56/ak %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Michalak, Renata.
245 1 0 %a Dziecko u progu edukacji przedmiotowej : %b studium teoretyczno-empiryczne / %c Renata Michalak.
250 %a Wyd. 1, dodr.
260 %a Poznań : %b Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, %c 2014.
300 %a 359 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 191
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <b>Cz. I:</b> Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.
520 8 %a <b>Cz. II:</b> Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Adaptacja społeczna
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 191
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500510434 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-232-2560-7

Cz. I: Sens i znaczenie adaptacji, adaptacja jako proces wpisany w życie jednostki, warunki zaistnienia zmian o charakterze prorozwojowym, znaczenie edukacji szkolnej dla procesu konstruktywnej adaptacji na progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, znaczenie jakości doświadczeń szkolnych wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli czwartoklasisty, rola nauczyciela w procesie wspierania gotowości adaptacyjnej dzieci, krytyczny ogląd efektywności polskiego systemu edukacyjnego w kontekście raportów i badań osiągnięć szkolnych uczniów.

Cz. II: Wyniki badań przebiegu procesu adaptacji uczniów na progu edukacji przedmiotowej, koncepcje pracy nauczycieli, analiza doświadczeń trzecioklasistów w zakresie organizacji procesu kształcenia, aktywizacji, systemu oceniania, podmiotowości, opinie nauczycieli na temat gotowości uczniów do podjęcia roli czwartoklasisty i jej uwarunkowań, analiza trudności adaptacyjnych i form nauczycielskiego wsparcia, doświadczenia adaptacyjne czwartoklasistów nieaktywizowanych, o przeciętnym i wysokim stopniu aktywizacji na etapie edukacji zintegrowanej, strategie adaptacyjne uczniów, psychospołeczne funkcjonowanie dzieci - dynamika samooceny i samopoczucia uczniów w przestrzeni czasowej od końca kl. III do końca I semestru kl. IV.

Loanable items

Inventory number:
KG 175701
Call number:
W 175701 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form