Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Przywództwo i zarządzanie w edukacji wobec globalnych przemian

Authors:
Davies, Trevor
Martin, David
Full title:
Przywództwo i zarządzanie w edukacji wobec globalnych przemian / Trevor Davies, David Martin
Publication Year:
2014
Search in:
Edukacja jako odpowiedź, s. 29-51
Notes:
Bibliogr
Subject:
Szkolnictwo
Zarządzanie oświatą
Kompetencje kluczowe
Nauczanie
Zarządzanie i marketing
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01966caa#a2200289#i#4500
001 3222500511368
003 OLSZT 005
005 20240125114112.8
008 141219s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Davies, Trevor.
245 1 0 %a Przywództwo i zarządzanie w edukacji wobec globalnych przemian / %c Trevor Davies, David Martin.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Praca przedstawia teoretyczne i praktyczne uzasadnienie nowego podejścia do planowania systemu szkolnictwa i zarządzania edukacją zgodnie z poglądami Benjamina Barbera, który sugeruje w swoich publikacjach, że liberalna demokracja jako rodzaj wolności dotyczy, ogólnie mówiąc, pluralizmu kondycji ludzkiej i otwartości rozwoju człowieka. Omówiono studium przypadku dotyczące tworzenia "inspirującej kultury szkoły" prowadzącej do powstania wzajemnych relacji opartych na otwartej debacie i równych prawach głosu.
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Nauczanie
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Martin, David.
773 0 # %i // W: %t Edukacja jako odpowiedź, %g s. 29-51 %w xx003091048 %w (NUKAT)vtls003091048 %z ISBN 9788323336716
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500511368 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Praca przedstawia teoretyczne i praktyczne uzasadnienie nowego podejścia do planowania systemu szkolnictwa i zarządzania edukacją zgodnie z poglądami Benjamina Barbera, który sugeruje w swoich publikacjach, że liberalna demokracja jako rodzaj wolności dotyczy, ogólnie mówiąc, pluralizmu kondycji ludzkiej i otwartości rozwoju człowieka. Omówiono studium przypadku dotyczące tworzenia "inspirującej kultury szkoły" prowadzącej do powstania wzajemnych relacji opartych na otwartej debacie i równych prawach głosu.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form