Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mieć szczęście i czuć szczęście : w kontekście stanu osobowej dojrzałości

Autorzy:
Górnikiewicz, Jacek
Tytuł pełny:
Mieć szczęście i czuć szczęście : w kontekście stanu osobowej dojrzałości / Jacek Zbigniew Górnikiewicz
Szukaj w:
Szczęście w wymiarze pedagogiczno-socjologicznym, s. 93-107
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Jakość życia
Studenci
Szczęście
Polska
Gospodarka, ekonomia, finanse
Psychologia
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01849caa#a2200301#i#4500
001 3222500511379
003 OLSZT 005
005 20240125114112.6
008 141113s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Górnikiewicz, Jacek.
245 1 0 %a Mieć szczęście i czuć szczęście : %b w kontekście stanu osobowej dojrzałości / %c Jacek Zbigniew Górnikiewicz.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Próba odpowiedzi na pytanie: jak pojęcie szczęścia mogą pojmować ludzie z wyraźnie różnych poziomów dojrzałości osobowej oraz jak bardzo blisko szczęścia mogą czuć się w swoim życiu? Odniesiono się do teorii dwóch orientacji życiowych "mieć" i "być" E. Fromma i wyodrębiono dwa sposoby pojmowania i doświadczania szczęścia: "mieć szczęście" i "być szczęśliwym". Do dyskusji zaproszono ponad stu studentów pedagogiki Uniwersytetu w Białymstoku.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Jakość życia
650 9 %a Studenci
650 9 %a Szczęście
651 9 %a Polska
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
658 %a Psychologia
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // W: %t Szczęście w wymiarze pedagogiczno-socjologicznym, %g s. 93-107 %w xx003069683 %w (NUKAT)vtls003069683 %z ISBN 9788378505334
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500511379 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Próba odpowiedzi na pytanie: jak pojęcie szczęścia mogą pojmować ludzie z wyraźnie różnych poziomów dojrzałości osobowej oraz jak bardzo blisko szczęścia mogą czuć się w swoim życiu? Odniesiono się do teorii dwóch orientacji życiowych "mieć" i "być" E. Fromma i wyodrębiono dwa sposoby pojmowania i doświadczania szczęścia: "mieć szczęście" i "być szczęśliwym". Do dyskusji zaproszono ponad stu studentów pedagogiki Uniwersytetu w Białymstoku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz