Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój jako centralna wartość w profesjonalnym systemie normatywnym nauczyciela - sposoby rozumienia i ich praktyczne konsekwencje

Autorzy:
Dorczak, Roman
Tytuł pełny:
Rozwój jako centralna wartość w profesjonalnym systemie normatywnym nauczyciela - sposoby rozumienia i ich praktyczne konsekwencje / Roman Dorczak
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja jako odpowiedź, s. 133-147
Uwagi:
Bibliogr. s. 145-147
Temat:
Szkolnictwo
Zarządzanie oświatą
Nauczyciele
Praca
Edukacja progresywistyczna
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01738caa#a2200277#i#4500
001 3222500511740
003 OLSZT 005
005 20240605200126.0
008 141220s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Dorczak, Roman.
245 1 0 %a Rozwój jako centralna wartość w profesjonalnym systemie normatywnym nauczyciela - sposoby rozumienia i ich praktyczne konsekwencje / %c Roman Dorczak.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 145-147.
520 8 %a Różnorodność sposobów rozumienia rozwoju indywidualnego człowieka ; Rozwój jako dojrzewanie - romantyczna teoria edukacji ; Rozwój jako przyswajanie zewnętrznego porządku - teoria edukacji jako transmisji kulturowej ; Rozwój z perspektywy poznawczo-rozwojowej i progresywizm w edukacji.
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Zarządzanie oświatą
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
653 # # %a Edukacja progresywistyczna
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Edukacja jako odpowiedź, %g s. 133-147 %w xx003091048 %w (NUKAT)vtls003091048 %z ISBN 9788323336716
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500511740 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Różnorodność sposobów rozumienia rozwoju indywidualnego człowieka ; Rozwój jako dojrzewanie - romantyczna teoria edukacji ; Rozwój jako przyswajanie zewnętrznego porządku - teoria edukacji jako transmisji kulturowej ; Rozwój z perspektywy poznawczo-rozwojowej i progresywizm w edukacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz