Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metoda projektu jako bezbolesna forma realizacji wymagań MEN

Autorzy:
Staniewicz, Joanna
Tytuł pełny:
Metoda projektu jako bezbolesna forma realizacji wymagań MEN / Joanna Staniewicz
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja jako odpowiedź, s. 345-353
Temat:
Metoda projektów
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01618caa#a2200229#i#4500
001 3222500513176
003 OLSZT 005
005 20240125114113.3
008 141112s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Staniewicz, Joanna.
245 1 0 %a Metoda projektu jako bezbolesna forma realizacji wymagań MEN / %c Joanna Staniewicz.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
520 8 %a Arrtykuł przedstawia doświadczenia Szkoły Podstawowej nr 58 w Poznaniu, w której doskonale funkcjonuje przyjęta sześć lat temu Strategia Lizbońska. Dotyczy zastosowania metod projektowych - nauczanie języków obcych, wycieczki zagraniczne, dostęp do TIK, rozwój zainteresowań naukami ścisłymi, wspieranie aktywności obywatelskiej, zapewnienie równości szans i spójności społecznej, zwrócenie większej uwagi na uczenie się niż na nauczanie.
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja jako odpowiedź, %g s. 345-353 %w (NUKAT)vtls003091048 %w xx003091048 %z ISBN 9788323336716
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500513176 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Arrtykuł przedstawia doświadczenia Szkoły Podstawowej nr 58 w Poznaniu, w której doskonale funkcjonuje przyjęta sześć lat temu Strategia Lizbońska. Dotyczy zastosowania metod projektowych - nauczanie języków obcych, wycieczki zagraniczne, dostęp do TIK, rozwój zainteresowań naukami ścisłymi, wspieranie aktywności obywatelskiej, zapewnienie równości szans i spójności społecznej, zwrócenie większej uwagi na uczenie się niż na nauczanie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz