Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O pedagogicznym rozumieniu "dobra dziecka"

Autorzy:
Magier, Piotr
Tytuł pełny:
O pedagogicznym rozumieniu "dobra dziecka" / Piotr Magier
Rok wydania:
2013
Szukaj w:
Dziecko w przestrzeni życia społecznego, s. 27-50
Uwagi:
Bibliogr. 46-49
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Antropologia społeczna
Dzieci
Filozofia pedagogiki
Dobro dziecka
Etnologia i antropologia kulturowa
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01753caa#a2200289#i#4500
001 3222500513983
003 OLSZT 005
005 20240125114113.0
008 141117s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Magier, Piotr.
245 1 0 %a O pedagogicznym rozumieniu "dobra dziecka" / %c Piotr Magier.
260 # %c 2013.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. 46-49.
520 8 %a Wprowadzenie historyczne, analiza terminu "dobro dziecka" jako nazwy złożonej, historyczno-kulturowy kontekst rozwoju zainteresowania dzieckiem jako autonomicznym podmiotem, opis podstawowych pojęć i koncepcji dobra dziecka, omówienie rozumienia dobra dziecka w aspektach: społeczno-kulturowym, moralnym, transcendentalnym oraz analiza funkcji, jakie pełni badana kategoria w strukturze wiedzy pedagogicznej.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Antropologia społeczna
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Filozofia pedagogiki
653 1 0 %a Dobro dziecka
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // W: %t Dziecko w przestrzeni życia społecznego, %g s. 27-50 %w xx001361675 %w (NUKAT)vtls001361675 %z ISBN 9788361307730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500513983 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wprowadzenie historyczne, analiza terminu "dobro dziecka" jako nazwy złożonej, historyczno-kulturowy kontekst rozwoju zainteresowania dzieckiem jako autonomicznym podmiotem, opis podstawowych pojęć i koncepcji dobra dziecka, omówienie rozumienia dobra dziecka w aspektach: społeczno-kulturowym, moralnym, transcendentalnym oraz analiza funkcji, jakie pełni badana kategoria w strukturze wiedzy pedagogicznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz