Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Psychologia kształcenia

Authors:
Mietzel, Gerd (1936- )
Full title:
Psychologia kształcenia / Gerd Mietzel ; przekł. Aleksandra Ubertowska
Publication Year:
2006
Search in:
Pedagogika. T. 2, Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych, s. 253-291
Subject:
Psychologia nauczania
Uczenie się
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
Co-authors:
Ubertowska, Aleksandra. Tłumacz
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01392caa#a2200241#i#4500
001 3222500516379
003 OLSZT 005
005 20240125114113.5
008 141219s2006####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h ger
100 1 %a Mietzel, Gerd %d (1936- ).
245 1 0 %a Psychologia kształcenia / %c Gerd Mietzel ; przekł. Aleksandra Ubertowska.
260 # %c 2006.
380 %a Artykuły
520 8 %a <br>- Charakterystyka psychologii kształcenia<br>- Badanie uczenia się i jego uwarunkowań<br>- Opracowywanie wiedzy psychologiczno-pedagogicznej<br>- Warunki efektywnej pracy dydaktycznej.
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczenie się
658 %a Psychologia
700 1 # %a Ubertowska, Aleksandra. %e Tłumacz
773 0 # %i // W: %t Pedagogika. T. 2, Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych, %g s. 253-291 %w (OLSZT 005)3222400204397 %z ISBN 8374890223
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500516379 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Charakterystyka psychologii kształcenia
- Badanie uczenia się i jego uwarunkowań
- Opracowywanie wiedzy psychologiczno-pedagogicznej
- Warunki efektywnej pracy dydaktycznej.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form