Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia poznawcza, marketing i prawo : metodologiczna analiza działalności firm konkurencyjnych na rynku gospodarczym

Autorzy:
Falkowski, Andrzej (1953- )
Tytuł pełny:
Psychologia poznawcza, marketing i prawo : metodologiczna analiza działalności firm konkurencyjnych na rynku gospodarczym / Andrzej Falkowski
Rok wydania:
2011
Szukaj w:
Metodologia badań społecznych, s. 115-174
Uwagi:
Bibliogr. s. 172-174
Temat:
Psychologia poznawcza
Znak towarowy
Nieuczciwa konkurencja
Marketing
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02018caa#a2200265#i#4500
001 3222500517627
003 OLSZT 005
005 20240125114113.2
008 141219s2011####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Falkowski, Andrzej %d (1953- ).
245 1 0 %a Psychologia poznawcza, marketing i prawo : %b metodologiczna analiza działalności firm konkurencyjnych na rynku gospodarczym / %c Andrzej Falkowski.
260 # %c 2011.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 172-174.
520 8 %a Dotyczy zagadnień psychologicznych w zakresie poznawczego zachowania się człowieka, badań marketingowych dotyczących konstrukcji reklam i oznaczeń marek werbalnych i graficznych oraz prawa związanego z rejestracją znaku towarowego, które mają zastosowanie w walce z nieuczciwą konkurencją oraz dowodzeniu własności gospodarczej. Tytuły rozdziałów: <li>Konstruktywizm w psychologii poznawczej</li><li>Konstruktywizm w strategiach marketingowych</li><li>Naruszenie prawa z rejestracji znaku towarowego</li><li>Podobieństwo percepcyjne opakowań produktów "Hortex" i "Hortino"</li><li>Podobieństwo znaczeniowe znaków towarowych "Intel" i "Win Tel".
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Znak towarowy
650 9 %a Nieuczciwa konkurencja
650 9 %a Marketing
658 %a Psychologia
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // W: %t Metodologia badań społecznych, %w xx002356789 %w (NUKAT)vtls002356789 %g s. 115-174 %z ISBN 9788375068788
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500517627 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dotyczy zagadnień psychologicznych w zakresie poznawczego zachowania się człowieka, badań marketingowych dotyczących konstrukcji reklam i oznaczeń marek werbalnych i graficznych oraz prawa związanego z rejestracją znaku towarowego, które mają zastosowanie w walce z nieuczciwą konkurencją oraz dowodzeniu własności gospodarczej. Tytuły rozdziałów:

  • Konstruktywizm w psychologii poznawczej
  • Konstruktywizm w strategiach marketingowych
  • Naruszenie prawa z rejestracji znaku towarowego
  • Podobieństwo percepcyjne opakowań produktów "Hortex" i "Hortino"
  • Podobieństwo znaczeniowe znaków towarowych "Intel" i "Win Tel".

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz