Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej : (w świetle badań eksperymentalnych)

Autorzy:
Stańczak, Irena
Tytuł pełny:
Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej : (w świetle badań eksperymentalnych) / Irena Stańczak
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788378504405
Opis fizyczny:
209 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 171-181
Temat:
Uczniowie klas początkowych
Uczniowie szkół podstawowych
Metody nauczania
Myślenie twórcze
Nauczanie początkowe
Szkolnictwo
Kobylany (woj. małopolskie, pow. krakowski, gm. Zabierzów)
Kraków (woj. małopolskie)
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Oficyna Wydawnicza Impuls. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02076cam#a2200397#i#4500
001 3222500591418
003 OLSZT 005
005 20240125114114.9
008 141016s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788378504405
035 %a xx002966886
035 %a (NUKAT)vtls002966886
040 %a GD U/AJ %c GD U/AJs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Stańczak, Irena.
245 1 0 %a Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań w pracy z uczniem klas I-III szkoły podstawowej : %b (w świetle badań eksperymentalnych) / %c Irena Stańczak.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2013.
300 %a 209 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 171-181.
520 8 %a Zawiera opis badań na temat wpływu zastosowania metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań w procesie dydaktyczno-wychowawczym w klasacj I-III szkoły podstawowej na poziom dyspozycji do myślenia twórczego najmłodszych uczniów. Przeprowadzono je na terenie woj. małopolskiego i przebadano uczniów klas I-III i IV-VI.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Kobylany (woj. małopolskie, pow. krakowski, gm. Zabierzów)
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500591418 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7850-440-5

Zawiera opis badań na temat wpływu zastosowania metodyki Teorii Rozwiązywania Innowacyjnych Zadań w procesie dydaktyczno-wychowawczym w klasacj I-III szkoły podstawowej na poziom dyspozycji do myślenia twórczego najmłodszych uczniów. Przeprowadzono je na terenie woj. małopolskiego i przebadano uczniów klas I-III i IV-VI.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 175880
Sygnatura:
W 175880 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz