Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwoju poznawczego

Autorzy:
Schaffer, H. Rudolph (1926-2008)
Tytuł pełny:
Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwoju poznawczego / H. Rudolph Schaffer
Rok wydania:
1994
Szukaj w:
Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów, s. 150-188
Uwagi:
Bibliogr. s. 184-188
Tekst tł. z ang
Temat:
Interakcje społeczne
Psychologia poznawcza
Socjalizacja
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dzieci
Rodzice
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01730caa#a2200313#i#4500
001 3222500595164
003 OLSZT 005
005 20240125114114.0
008 141106s1994####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Schaffer, H. Rudolph %d (1926-2008).
245 1 0 %a Epizody wspólnego zaangażowania jako kontekst rozwoju poznawczego / %c H. Rudolph Schaffer.
260 # %c 1994.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 184-188.
520 8 %a Natura epizodów wspólnego zaangażowania, aspekty socjalizacji poznawczej (rozwiązywanie problemów, zabawa, uwaga), współpraca dorosłych i dzieci (udział dziecka, wkład ze strony dorosłego), konflikt w kontekście współpracy ("rusztowanie" - strategie, jakich dorosły używa, by wsprzeć dziecko w jego wysiłkach związanych z uczeniem się, Wygotski i strefa najbliższego rozwoju, konflikt społeczno-poznawczy)
546 %a Tekst tł. z ang.
650 9 %a Interakcje społeczne
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Socjalizacja
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Rodzice
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dziecko w świecie ludzi i przedmiotów, %g s. 150-188 %w (OLSZT 005)3222400163674 %z ISBN 838621144X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500595164 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Natura epizodów wspólnego zaangażowania, aspekty socjalizacji poznawczej (rozwiązywanie problemów, zabawa, uwaga), współpraca dorosłych i dzieci (udział dziecka, wkład ze strony dorosłego), konflikt w kontekście współpracy ("rusztowanie" - strategie, jakich dorosły używa, by wsprzeć dziecko w jego wysiłkach związanych z uczeniem się, Wygotski i strefa najbliższego rozwoju, konflikt społeczno-poznawczy)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz