Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Metody pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym i współistniejącym upośledzeniem umysłowym

LDR 02260caa#a2200349#i#4500
001 3222500595296
003 OLSZT 005
005 20240416200120.0
008 141107m19992002pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Pilecki, Jan %c (pedagogika).
245 1 0 %a Metody pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym i współistniejącym upośledzeniem umysłowym / %c Jan Pilecki, Sławomir Olszewski, Teresa Żurek.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Definicja, etiologia i postacie mózgowego porażenia dziecięcego, zaburzenia współistniejące, mózgowe porażenie dziecięce a upośledzenie umysłowe, ogólne wskazania do pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem, podstawowe metody pracy:<br>- metoda Vaclava Vojty<br>- neurorozwojowe usprawnianie - NDT-Bobath<br>- nauczanie kierowane <i>Conductive Education</i> - metoda Petö<br> oraz przykłady ćwiczeń i zabaw stymulujących rozwój.
650 9 %a Metoda Petö
650 9 %a Metoda Bobathów
650 9 %a Metoda Vojty
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Dziecko z porażeniem mózgowym
650 9 %a Neurorehabilitacja
655 9 %a Ćwiczenia i zadania
655 9 %a Gry i zabawy
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
700 1 # %a Olszewski, Sławomir.
700 1 # %a Żurek, Teresa.
773 0 # %i // W: %t Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym, %g s. 223-242 %w (OLSZT 005)3222400156437 %z ISBN 8387513237
773 0 # %i // W: %t Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym, %g s. 227-246 %w (OLSZT 005)3222400187663 %z ISBN 837271195X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500595296 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Definicja, etiologia i postacie mózgowego porażenia dziecięcego, zaburzenia współistniejące, mózgowe porażenie dziecięce a upośledzenie umysłowe, ogólne wskazania do pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem, podstawowe metody pracy:
- metoda Vaclava Vojty
- neurorozwojowe usprawnianie - NDT-Bobath
- nauczanie kierowane Conductive Education - metoda Petö
oraz przykłady ćwiczeń i zabaw stymulujących rozwój.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz