Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współpraca z rodzicami z perspektywy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : raport z badań

Autorzy:
Sendyk, Marzena
Tytuł pełny:
Współpraca z rodzicami z perspektywy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : raport z badań / Marzena Sendyk
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Codzienność szkoły, s. 199-209
Uwagi:
Bibliogr. s. 209
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Kształcenie rodziców
Rodzice
Szkolnictwo
Nauczyciele nauczania początkowego
Praca
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01709caa#a2200313#i#4500
001 3222500597324
003 OLSZT 005
005 20240605200103.1
008 141125s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Sendyk, Marzena.
245 1 0 %a Współpraca z rodzicami z perspektywy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej : %b raport z badań / %c Marzena Sendyk.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 209.
520 8 %a Formy współpracy (spotkania, prelekcje, warsztaty, zajęcia otwarte, rozmowy, wizyty domowe, kontakty telefoniczne, listy gratulacyjne), czynniki sprzyjające temu procesowi i utrudniające go w percepcji badanych, postawy nauczycielek wobec współpracy oraz poziom ich przygotowania do współdziałania z rodzicami, a także okoliczności, w jakich zetknęły się z problematyką współpracy.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Kształcenie rodziców
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego
650 9 %a Praca
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Codzienność szkoły, %g s. 199-209 %w (RZESZ#005)0262501661932 %z ISBN 9788378507239
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222500597324 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Formy współpracy (spotkania, prelekcje, warsztaty, zajęcia otwarte, rozmowy, wizyty domowe, kontakty telefoniczne, listy gratulacyjne), czynniki sprzyjające temu procesowi i utrudniające go w percepcji badanych, postawy nauczycielek wobec współpracy oraz poziom ich przygotowania do współdziałania z rodzicami, a także okoliczności, w jakich zetknęły się z problematyką współpracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz