%a Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : %b poradnik dla nauczyciela / %c Alicja Tanajewska, Renata Naprawa, Jadwiga Stawska.
260
#
%a Warszawa : %b Difin, %c 2014.
300
%a 229 s. : %b il. ; %c 23 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Engram
504
%a Bibliogr. s. 225-229.
520
8
%a Dotyczy uczniów:<br>- <b>niepełnosprawnych intelektualnie</b> w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym<br>- <b>z nadpobudliwością psychoruchową i autyzmem</b><br> - <b>zdolnych</b> - uzdolnienia lingwistyczne, zdolności wysepkowe, językowe, aktorskie, matematyczne, przyrodnicze, plastyczne, techniczne, muzyczne i sportowe<br>- <b>ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się</b> - dysleksja rozwojowa, trudności w czytaniu i pisaniu, dyskalkulia, słabowidzący, słabosłyszący, uczniowie z zaburzeniami mowy<br>- <b>z problemami zdrowotnymi</b> - choroby przewlekłe, zaburzenia układu nerwowego, cukrzyca, astma oskrzelowa (dychawica), mukowiscydoza, alergia (nadwrażliwość, uczulenie), rozstrzeń - niedrożność oskrzeli, wady serca, hemofilia, skolioza, kifoza, płaskostopie, mózgowe porażenie ruchowe, młodzieńcze idiopatyczne zapalenie stawów<br>- <b>w szkołach przyszpitalnych</b><br>
520
8
%a <b>W aneksie</b>: przykłady opinii psychologiczno-pedagogicznych i orzeczeń uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, nadpobudliwością psychoruchową, przykłady ocen opisowych uczniów zdolnych klas edukacji wczesnoszkolnej i uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce oraz uczniów przewlekle chorych
650
9
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650
9
%a Uczniowie klas początkowych
650
9
%a Podmiotowość
650
9
%a Dysleksja i dysgrafia
650
9
%a Dyskalkulia
650
9
%a Szkoły przyszpitalne
650
9
%a Nauczanie początkowe %x metody
650
9
%a Dziecko chore
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Dziecko autystyczne
650
9
%a Dziecko niedosłyszące
650
9
%a Dziecko niedowidzące
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650
9
%a Dziecko zdolne
650
9
%a Dziecko z ADHD
650
9
%a Dziecko z zaburzeniami mowy
653
2
0
%a Indywidualny Plan Nauczania
655
9
%a Poradniki dla nauczycieli
658
%a Edukacja i pedagogika
700
1
#
%a Naprawa, Renata.
700
1
#
%a Stawska, Jadwiga.
710
2
#
%a Difin. %4 pbl
830
0
%a Engram
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600603919 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-7930-323-6
Dotyczy uczniów: - niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym - z nadpobudliwością psychoruchową i autyzmem - zdolnych - uzdolnienia lingwistyczne, zdolności wysepkowe, językowe, aktorskie, matematyczne, przyrodnicze, plastyczne, techniczne, muzyczne i sportowe - ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - dysleksja rozwojowa, trudności w czytaniu i pisaniu, dyskalkulia, słabowidzący, słabosłyszący, uczniowie z zaburzeniami mowy - z problemami zdrowotnymi - choroby przewlekłe, zaburzenia układu nerwowego, cukrzyca, astma oskrzelowa (dychawica), mukowiscydoza, alergia (nadwrażliwość, uczulenie), rozstrzeń - niedrożność oskrzeli, wady serca, hemofilia, skolioza, kifoza, płaskostopie, mózgowe porażenie ruchowe, młodzieńcze idiopatyczne zapalenie stawów - w szkołach przyszpitalnych
W aneksie: przykłady opinii psychologiczno-pedagogicznych i orzeczeń uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, nadpobudliwością psychoruchową, przykłady ocen opisowych uczniów zdolnych klas edukacji wczesnoszkolnej i uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce oraz uczniów przewlekle chorych
Інформація
Анонімний користувач не може замовити або зарезервувати документи!
Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.