Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko w szkolnej rzeczywistości : założony a rzeczywisty obraz edukacji elementarnej

LDR 03461cam#a2200541#i#4500
001 3222600613756
003 OLSZT 005
005 20240125114117.8
008 150216s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788323225485
035 %a xx002849781
035 %a (NUKAT)vtls002849781
040 %a OLSZT 003/DS %c OLSZT 003/DSs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
245 0 0 %a Dziecko w szkolnej rzeczywistości : %b założony a rzeczywisty obraz edukacji elementarnej / %c pod red. Haliny Sowińskiej.
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Poznań : %b Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, %c 2013.
300 %a 593, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 156
504 %a Bibliogr. s. 569-593.
520 8 %a <br>- Edukacja elementarna po reformie polskiego systemu oświaty - założenia reformy z 1999 r., zmiany w edukacji przedszkolnej jako warunek podniesienia jakości życia dzieci, programy nauczania (analiza, badania)<br>- Osiągnięcia rozwojowe dzieci kończących edukację wczesnoszkolną - kompetencje poznawcze (poznawanie świata przyrody), językowe, matematyczne, emocjonalne, społeczne<br>- Przygotowanie dziecka pięcioletniego do przekroczenia progu szkolnego - sprawności motoryczne, kompetencje poznawcze, emocjonalne, społeczne dzieci pięcioletnich<br>- Ocenianie jako mechanizm wspierania rozwoju, nauczyciel jako kreator aktywności dziecka w środowisku, praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, dziecko u progu edukacji przedmiotowej.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Dojrzałość szkolna
650 9 %a Oceny szkolne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Nauczanie początkowe %x reforma %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x reforma %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Kompetencje kluczowe %x nauczanie początkowe
650 9 %a Kompetencje kluczowe %x nauczanie %x przedszkola
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
651 9 %a Polska
655 9 %a Programy nauczania początkowego %x krytyka
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Sowińska, Halina %d (1939- ). %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 156
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600613756 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-232-2548-5


- Edukacja elementarna po reformie polskiego systemu oświaty - założenia reformy z 1999 r., zmiany w edukacji przedszkolnej jako warunek podniesienia jakości życia dzieci, programy nauczania (analiza, badania)
- Osiągnięcia rozwojowe dzieci kończących edukację wczesnoszkolną - kompetencje poznawcze (poznawanie świata przyrody), językowe, matematyczne, emocjonalne, społeczne
- Przygotowanie dziecka pięcioletniego do przekroczenia progu szkolnego - sprawności motoryczne, kompetencje poznawcze, emocjonalne, społeczne dzieci pięcioletnich
- Ocenianie jako mechanizm wspierania rozwoju, nauczyciel jako kreator aktywności dziecka w środowisku, praca z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, dziecko u progu edukacji przedmiotowej.

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Nr inwentarza:
KG 176486
Sygnatura:
P 372.4 Informatorium. Czytelnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz