Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ojciec wobec osiągnięć edukacyjnych dziecka niesłyszącego

Autorzy:
Plutecka, Katarzyna
Tytuł pełny:
Ojciec wobec osiągnięć edukacyjnych dziecka niesłyszącego / Katarzyna Plutecka
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny
ISBN:
9788372717955
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 0239-6025 ; nr 648
Opis fizyczny:
234 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 210-230
Temat:
Ojcostwo
Dziecko głuche
Efektywność nauczania
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02129cam#a2200337#i#4500
001 3222600622281
003 OLSZT 005
005 20240125114117.0
008 150223s####2013pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788372717955
035 %a xx002821237
035 %a (NUKAT)vtls002821237
040 %a KAT U/30HG %c KAT U/30HG %d KAT U/30MS %d LUBL KUL/TS %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Plutecka, Katarzyna.
245 1 0 %a Ojciec wobec osiągnięć edukacyjnych dziecka niesłyszącego / %c Katarzyna Plutecka.
260 # %a Kraków : %b Uniwersytet Pedagogiczny, %c 2013.
300 %a 234 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, %x 0239-6025 ; %v nr 648
504 %a Bibliogr. s. 210-230.
520 8 %a Zawiera m.in. opis badań dotyczących roli ojca w kształtowaniu motywacji osiągnięć edukacyjnych dziecka niesłyszącego podejmującego naukę w formie integracji edukacyjnej pełnej i częściowej. Grupę osób badanych stanowiło 102 ojców dzieci niesłyszących bez dodatkowych dysfunkcji rozwojowych, realizujących obowiązek szkolny w systemie integracyjnym. W badaniach wykluczono grupę dzieci niesłyszących uczącą się w szkołach specjalnych dla niesłyszących i słabosłyszących.
650 9 %a Ojcostwo
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Efektywność nauczania
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 0239-6025 %v nr 648
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600622281 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7271-795-5

Zawiera m.in. opis badań dotyczących roli ojca w kształtowaniu motywacji osiągnięć edukacyjnych dziecka niesłyszącego podejmującego naukę w formie integracji edukacyjnej pełnej i częściowej. Grupę osób badanych stanowiło 102 ojców dzieci niesłyszących bez dodatkowych dysfunkcji rozwojowych, realizujących obowiązek szkolny w systemie integracyjnym. W badaniach wykluczono grupę dzieci niesłyszących uczącą się w szkołach specjalnych dla niesłyszących i słabosłyszących.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 176532
Sygnatura:
W 176532 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz