%a W podręczniku omówiono genezę i rozwój pedagogiki społecznej, poglądy twórców i głównych jej przedstawicieli (Aleksander Kamiński, Ryszard Wroczyński, Stanisław Kowalski, Edmund Trempała, Anna Przecławska, Tadeusz Frąckowiak), środowisko wychowawcze - rozumienie pojęcia, koncepcje wybranych autorów, typologie środowisk, współczesne koncepcje, edukację środowiskową oraz współczesne konteksty teoretyczno-metodologiczne, a w tym m.in. zagadnienia badań środowiskowych, stosowane orientacje badawcze, koncepcję badań środowiskowych w ujęciu Barbary Smolińskiej-Theiss, współczesne teorie - kontekst personalnych relacji społecznych, kontekst działań społecznych (organizowanie środowiska).
650
9
%a Pedagogika społeczna
655
9
%a Podręcznik
658
%a Edukacja i pedagogika
710
2
#
%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %4 pbl
830
0
%a Pedagogika Nauce i Praktyce
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600638926 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-7587-919-3
920
%a ISBN 978-83-7587-905-6
W podręczniku omówiono genezę i rozwój pedagogiki społecznej, poglądy twórców i głównych jej przedstawicieli (Aleksander Kamiński, Ryszard Wroczyński, Stanisław Kowalski, Edmund Trempała, Anna Przecławska, Tadeusz Frąckowiak), środowisko wychowawcze - rozumienie pojęcia, koncepcje wybranych autorów, typologie środowisk, współczesne koncepcje, edukację środowiskową oraz współczesne konteksty teoretyczno-metodologiczne, a w tym m.in. zagadnienia badań środowiskowych, stosowane orientacje badawcze, koncepcję badań środowiskowych w ujęciu Barbary Smolińskiej-Theiss, współczesne teorie - kontekst personalnych relacji społecznych, kontekst działań społecznych (organizowanie środowiska).
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.