Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Śmietnik na głowie, czyli problem dyscypliny na lekcji

Authors:
Szmaus-Jackowska, Alicja
Full title:
Śmietnik na głowie, czyli problem dyscypliny na lekcji / Alicja Szmaus-Jackowska
Publication Year:
2015
Search in:
Szkoło, jaka jesteś? s. 63-78
Notes:
Bibliogr. s. 78
Subject:
Dyscyplina szkolna
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01204caa#a2200205#i#4500
001 3222600672525
003 OLSZT 005
005 20240125114119.1
008 150331s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Szmaus-Jackowska, Alicja.
245 1 0 %a Śmietnik na głowie, czyli problem dyscypliny na lekcji / %c Alicja Szmaus-Jackowska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 78.
520 8 %a <br>- Źródła braku dyscypliny na lekcji - przyczyny niewłaściwych zachowań w czasie lekcji związane z postawą nauczyciela<br>- Jak utrzymać dyscyplinę na lekcji - zasady pracy z uczniami służące utrzymaniu dyscypliny, wskazówki skutecznego wywierania wpływu, sposoby radzenia sobie z niewłaściwymi zachowaniami.
650 9 %a Dyscyplina szkolna
773 0 # %i // W: %t Szkoło, jaka jesteś? %g s. 63-78 %w xx003338180 %w (NUKAT)vtls003338180 %z ISBN 9788379305841
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600672525 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Źródła braku dyscypliny na lekcji - przyczyny niewłaściwych zachowań w czasie lekcji związane z postawą nauczyciela
- Jak utrzymać dyscyplinę na lekcji - zasady pracy z uczniami służące utrzymaniu dyscypliny, wskazówki skutecznego wywierania wpływu, sposoby radzenia sobie z niewłaściwymi zachowaniami.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form